IMG 36 (2)

IMG 36 (2)



Tynków* M. Indywidualne przyczyny poirodzeń i niepowodzeń dziecka w pracy szkolnej. W: Materiały do nauczania psycholoffii Pod red. Wołoszynowi-] seria II, t. I. Warszawa PWN 1964.

U’a*yluk H. Z badań Zakładu Teorii Wychowania przeprowadzanych nad dziećmi trudnymi w szkole. „Kwartalnik Pedagogiczny" 1980 nr 1.

Weber W. Wege mm helfenden Gesprach. Gesprdćhspsychotherapie m der Praztt. Miinchen — Basel Reinhardt Verlag 1974.

Wegner H. Erziehungsschwierigkeiten bei Schułkindern. „Schule und Psychologie"'1962 nr 9.

Webistein C. S. The Physical enpironment o/ the school. A reiHew of the research. „Review of Educational Research” 1979 vol. 49.

Wepman J. M. and Heine R- W. Concepts of pertonality. Chicago Aldine 1963.

White M. A. and Charry J. (eds.) School disorder, inielUgence, and sa-cial clattes New York Teachers’ College Press 1966.

Wiesi U. SchulerfolgSchulcersagen. Stuttgart Klett Verlat 1975.

Więckowski R. Nauczanie zróżnicowane. Warszawa Nasza Księgarnia 1975.

Winett R. A. and Roach A. M. The effects of reinforcing academłc per-formance on sociaI behaciour. A bref report. „The Psychological Re-cord" 1973 vol. 23.

Woody R. H. Behavioral problems chUdren in the schools. New York Appleton — Century — Crofts 1969.

Wojciechowska-Charlak B. Efektywność współudziału uczniów klas l—lll szkoły podstawowej w procesie dydaktyczno-wychowawczym (praca doktorska). Lublin 1984.

Wójcik D. Nieprzystosowanie społeczne młodzieży. Analiza psychologicznakryminologiczna. Wrocław — Warszawa Ossolineum 1984.

Zaborowski Z. Stosunki międzyludzkie a wychotoanie. Wyd. 2. Warszawa Nasza Księgarnia 1974.

Zaborowski Z. Psychospołeczne problemy wychowania. Warszawa Nasza Księgarnia 1977.

Zaborowski Z. Trening interpersonalny. Warszawa Ossolineum 1987.

Zaczyński W. Praca badawcza nauczyciela. Wyd. 3. Warszawa WSiP

1981.

Zelek-Tucholska S. Neurotycznosć a zachowanie agresywne młodzieży. W: Zachowanie się młodzieży w sytuacjach trudnych i rozwój osobowości. Praca pod. red. M. Tyszkowej. Poznań UAM 1977.

Ziemska M. Postawy rodzicielskie. Warszawa Wiedza Powszechna 1 • Ziemska M. Rodzina a osobowość. Warszawa Wiedza powszechna 1 • Ziemska M. (red.): Rodzina i dziecko. Wyd. 2. Warszawa PWN Żabczyńska E. Przestępczość dzieci a szkoła i dom. Warszawa WSi _ Żabczyńska E. Przestępczość dzieci. Etiologia i rozwój. Warszawa

Wyd. M


1983.

Zebrowska M. (red) Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży.

Warszawa PWN 1986.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMG36 Trudności wychowawcze w szkole ( Zapobieganie i przeciwdziałanie)GQ Wydawnictwa Szkolne
wspomaganie rozwoju małego dziecka z MPD, str Wskazówki do nauczania rodziców i rodzin. -  &nb
wspomaganie rozwoju małego dziecka z MPD, str Wskazówki do nauczania rodziców i rodzin. -  &nb
IMG50 (1024 xv8) Tektura falista (wielowarstwowa) Jest najczęściej wykorzystywanym materiałem do pr
IMG36 (6) WHS - cytogenetyka c.d._ Przegrupowania chromosomowe angazujace 4p segregujące w rodzinie
IMG?02 Zachowanie rodziców — przyczyny i oddziaływanie 115  2. Od kilku dni pokój dziecka (pięć
IMG?12 Zachowanie rodziców - przyczyny i oddziaływanie 125 10. Na placu zabaw. Inne dziecko zbiło ma
55.    Maszorek Anna : Przyczyny sukcesów i niepowodzeń szkolnych dziecka // Lider. -

więcej podobnych podstron