IMGa83 (2)

IMGa83 (2)




*3"    00(f 6 i j

ciag dalszy protokołu przesłuchania świadkrLukasa Nurzyńskiego z dnia. 16.06.2014 r.

usług gastronomicznych. To jest szerokie pojęcie. Faktycznie zajmowałem się obsługą gości restauracji, przygotowywałem napoje, dania i obsługiwałem stoliki. Na początku zajmowałem się nadzorowaniem pracy danej zmiany, obok dwóch pozostałych menadżerów (Łukasz Birek-generalny menadżer, Paweł Pliszka, po jego odejściu z pracy zostali zatrudnieni Artur Werner i Adam, nie pamiętam jego nazwiska). Tak więc po odejściu z pracy Pawła Pliszki na początku 2013r., nastąpiła mała reorganizacja. Ja zająłem się obsługą gości VIP i oprócz tego, pomagałem pozostałym menadżerom, w zależności od sytuacji. Praca przy obsłudze VIP wyglądała następująco. Ja miałem podstawę mojego wynagrodzenia i procent od obrotów na 2 salach VIP, które były w restauracji w tym czasie na początku 2013r. Trzeba wspomnieć, że już kiedy przyszedłem do pracy w SOWA i Przyjaciele to starałem się przyciągnąć do tego miejsca moich dotychczasowych klientów. Gdybym miał opisać mój dzień pracy to starałem się o to, aby było jak najwięcej gości VIP i żeby przychodzili do restauracji jak najczęściej. Było to powodowane moją prowizją. Byłem bardzo dobry w tym co robiłem. Mówię to, bo z dwóch pokoi vipowskich na początku 2013r„ w wyniku mojej inicjatywy zainteresowanie gości było na tyle duże, że przerobiono kolejne sale na pokoje VIP i w rezultacie teraz mamy 4 pokoje VIP. Wyglądało to w ten sposób, że traktowałem klientów VIP jako moich klientów i starałem się pominąć pośredników w procesie pozyskiwania i obsługi- nie musiałem się dzielić zyskiem. Tak więc klienci i ich asystenci dzwonili bezpośrednio do mnie na numer telefonu 607-760-000 i składali u mnie rezerwacje. Wtedy ja dzwoniłem do recepcji restauracji i zgłaszałem rezerwację. Działo się też w drugą stronę. Kiedy potencjalny klient VIP, lub osoba która chciała skorzystać z salki vipowskiej to dzwoniła do mnie albo na restaurację. Ja byłem informowany o przyjęciu rezerwacji przez recepcję, w takim celu, żebym wiedział ile jest jeszcze ewentualnych salek wolnych na dany dzień. Kiedy były już złożone rezerwacje przyjeżdżałem do pracy w celu obsługi klientów salek VIP. Restauracja jest czynna od godz. 12.00 do ostatniego klienta. W praktyce było to do godz. 01.00-02.00 w nocy. Jednak dla klientów VIP godziny były elastyczne, mogło być śniadanie o 9.00, lub kolacja o 22.00. Kiedy przyjeżdżali goście ja ich witałem gości w miarę możliwości. Przyjmowałem


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMGa82 (2) -2 -2 00 06* J1 654 ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka: Łukasza Nurzyńskicgo z d
IMGa90 (3) (HM) u ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka Eweliny Cholewskiej data 16.06.2014
IMGa93 (3) 665 -5- 665 -5- 0 0 062 fJ ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka Eweliny Cholewskie
IMGb64 (2) f ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka z dnia I7.0h.20l4 r. godz. 13. 25 s*t c Prz
IMGp17 (3) -3 ciąg dalszy- protokołu przesłuchania świadka Pawła Wojtunika / dnia 24.06.2014 r. godz
IMGp61 (3) 2 Ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka Konrada Wernera z dnia 25.06.2014 r. 2 dla
IMGu80 (3) ciąg dalszy protokołu przesłuchania Świadka: Jakuba Kaniowskiego z dnia 30.06.2014 r. Adr
IMGu83 (3) ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka: Jakuba Karnowskiego z dnia 30.06.2014 r.
IMGx58 -2- ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka Andrzeja Klesyka z dnia 07.07.2014 r. Przed
IMG?33 -2- ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka Robert Oliwa z dnia 30.07.2014 r. Przed przys
IMG?36 -2 ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka Zbigniewa JAKUBAS z dnia M) lipa 2014 r. Adres
IMG?26 (2) NR FAKSU : 05    2014 I3;$i STR.3 ciąg dalszy protokołu: przesłuchania świ
21276 IMGx59 ciąg dalszy protokołu przesłuchania świadka Andrzeja Klesyka z dnia 07.07.2014 r. W res
IMGa91 (2) (11 66 ciąg dalszy protokołu przesłuchania Świadka Eweliny Cholewskiej dala 16.06.2014

więcej podobnych podstron