lastscan20 (10)

lastscan20 (10)



I

0) U


« O 0)

«M Ł-n >0

■M « M O * «

U O -H -H

U ® c

*§**


*a 3§3

*0 ^ *N N M C 'to^j tr O 3 fi ■P n -H >1 U M C TJ *N « -H « O -H SC tr * C


Ui *0

o,

s


A\-


tr

V flj

C *H

•O^ §

o tr T~ł *h o o «j o «


<M fN


6 OJ *

5, a« ) m :


oj a>

3?


I


irt o tr O ai •m J o o x


OJ

c <o

H -N

'O o

cr<M T* « O

x a

>t

■ii r frt!

aj w

v

x ?


o M cr 3 •H ±J


C


'C | -H 4J >i O ■H 4J 'Ul


C >i O l -ti V 'its fl « O'X « c u ta r-t N^ri s a


as-

c o •N X Q <0 « ^ X «J =X


OJ O _ ..

n *n    a u o

w -H. 0^.1

T->rH

O -O

•M N O


b &

W3, A •o cr oj

5 .0


.O C V C

3 0    0-0

a) 3 ^ A HflO v)S

M NU ^


W


W


Vv


V


A\ A\ 1


1...


i..


!|!


O

«

>


tr

3 3 co

4J M f

§TJ (N «) O U J t

tr os


i i

*    w tj

>t *8 O

U -H u <u

^ o*'ta c

*    A

*. «* o

•M <ł) U

•‘Xi,o

N <M 3 « *0 U -H

O a tr


i

•o a>

» 5

?g

qj -h ■M N Z TJ


x    io    i    i    *•

*>*    «    <o    • c *0

a *--H-WTł MO

ai    c    av    c «

-H    -M    o -H    x:

O « M rH >,    «3* N O

o«4J    «J    tr^M v    i-i    >,

OJrH    >14J    «#    N g

* oj a « m o n B ax >. o ^ t-ł

C    W    -M-M    o    (N

> X -M    N «    C    -

•w trraaMNWigo


gg


a o

•O -h

s *2


- I


I I


OJ


C C -H W ..    .

H -H Ot «J O 5    . w l, ^ -.

03 -H -H-M WA-H E-H M

n o>n c 0<Nm C co

a> (0 -M    g fN UJ 4J —.

c^mm^ojoj otr-v©

•rt >iO tr4J O t: * U S<M    >1« tfMO OM tu

>1 >1-H Oi ><-n «J    3 M

^ a-M x NfO-HTJ^gfO

« — -H ifl -M O M N OO - E


N


Ti

Ki <o ta * >* o s c


!


Tablica 4.^

ł

Wartości liczbowe współczynnika e    i

Lp.

Obszar kraju

Wskaźnik

mrozowy

Wartości

współczynnika

e

1

obszar centralny i północna część Polski

600°C-dni

1,00

2

obszar zachodni i zachodnio-północna część Polski

500°C■dni

0,90

3

obszar północno-wschodni oraz górska i podgórska część Polski

700°C■dni

1,20

I

^3. Obliczenie wzmocnienia istniejących nawierzchni drogowych'za pomocą metody pj-liłl)

Jak już wspomniano w pkt. 4.1, metoda PJ-IBD służy zarówno do wymiarowania nowych jak również do obliczania wzmocnienia istniejących, podatnych nawierzchni drogowych.

Obliczenie wzmocnienia istniejących nawierzchni drogowych sprowadza się do!

-    obliczenia tzw. wzorcowej obliczeniowej grubości nawierzchni, którą to grubość oznacza się przez /i°,

-    obliczenia tzw. zastępczej grubości istniejącej nawierzchni,

którą to grubość oznacza się przez h    ,

-    porównania wzorcowej grubości obliczeniowej z zastępczą grubością istniejącej nawierzchni,

-    zaprojektowania pogrubienia istniejącej nawierzchni.

4.3.1, Określenie wzorcowej grubości nawierzchni h„z

Wzorcową obliczeniową grubość nawierzchni h^z otrzymujemy z zależności (4.6), jeżeli przyjmiemy » 62 “ 1,0, « wówczas wyrazi się zależnością

3a + lSoca^ + ioaec'2e+ 5d2,    (4.10)

gdzie wszystkie oznaczenia w tym wzorze są takie same jak we wzorach poprzednich.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
lastscan20 (10) I 0) U « O 0) «M Ł-n >0 ■M « M O * « U O -H -H U ® c*§***a 3§3 *0 ^ *N N M C to^
45542 IMG03 (3) 13 e t a M W «0 »3 tO tr m 9» It (M MM a 3 4 BB I* 0 f0 iO f> O
skanuj0046 [Sr3*] = Vi [Sr5,]0= I 10 3M [S0.3“] = Vi [SO<3 ]0 - 2,5 10 ’M Stąd iloczyn jonowy: [S
t ormuLai: RduNn.10-U*J □ lncrefnertd Mter acdcd to Radus. 10_»3    JfflwftrJ Cojbfe
m3 Masaż poprzeczny Masaż funkcyjny Przeciwwskazanie Cele stosowania ■ Zwapnienia »
Qabinet zoologii p gŁTy. ^ ► ■m 3‘ r-łi 3*8
mysz i ser Maże *<*    m«- o* o** 3’
Dietetyki Akademia 2 Dietetyki W-252 LAdi ul. 3£ £ to*: . 3 tr^iAyi
12570908927095576215743827175 n I kĄ    . ÓBOOU. ." VC    V^<

więcej podobnych podstron