Jeżdze motorowerem Komar3

Jeżdze motorowerem Komar3




Przeniesienie napędu

silnik— skrzynka biegów

Liczba biegów Przełożenie biegów Przełożenie całkowite Zmiana biegów

Ilość oleju W skrzynce biegów

Sprzęgło

Odbiór napędu

Instalacja elektryczna

Instalacja zapłonowa Kąt wyprzedzenia zapłonu Szczelina pomiędzy stykami przerywacza Świeca zapłonowa

Szczelina pomiędzy elektrodami świecy

Ciężar silnika bez oleju Gaźnik

Paliwo

Rozruch silniku

Podwozie Rozstaw osi

Całkowita długość pojazdu Całkowita szerokość pojazdu Wysokość alodia Wysokość kierownicy Prześwit Promień skrętu Rozmiar ogumienia Ciśnienie w gumieniu przód/tył Zawieszenie koła przedniego

Zawieszenie koła tylnego

kolami zębatymi (zęby skośne)

I bieg 1.02; 11 bieg 1.0 I bieg 26.6; II bieg 13.0 rękojeścią pokrętną umieszczoną na kierownicy 0,5 1

wielot arczowe, mokre łańcuch rolkowy 1/2" X4,8X 108 liczba zębów kola zdawczego z *= 12

napięcie 6 V. prądnica prądu zmiennego o mocy 17 W iskrownik-prądnica stały 27° (3 mm przed ZZ)

0,3—0,4 mm gwint M14X1,25 wartość cieplna 225 (wg Bosch * lub 75 (wg KLG)

0,5—0,6 mm 10,5 kG

GM12F poziomy, o przelocie -0 12 mm

Etylina 78, mieszana z olejem Lux 10 w stosunku 25 : 1 nośny, za pomocą pedałów

1150 mm 1780 mm 600 mm 800—900 mm 960 mm 160 mm

1800 mm 23" X 2,25 1,7/1,9 kG/cłn*

krótki wahacz pchany o skoku 50 mm sztywne

szczękowe o średnicy 07,5 mm, przedni — ręczny, tylny — nożny uruchamiany za pomocą pedałów

Hamulce


Dane eksploatacyjne Szybkość maksymalna Eksploatacyjne zużycie paliwa Dopuszczalne obciążenie motoroweru

Ciężar motoroweru przygotowanego do jazdy Oświetlenie: przód tył

Pojemność zbiornika Wyposażenie

Pompka do pompowania ogumienia

Torebka z narzędziami Elektryczny sygnał dźwiękowy zasilany ogniwem 3 V Szybkościomierz z licznikiem kilometrów

40 km/h

około 2 1/100 km 120 kO 45 kG

reflektor <J> 100 i żarówka 6 V--15/15 W    H

6 V-3 W

0 1, w tym 0,5 1 rezerwy

10.2. Motorower Komar 2 typ 2330

Producent — Zakłady Rowerowe „Romet”

Bydgoszcz, ul. Fordońska 246

Motorower Komar 2 typ 2330 został wypuszczony na rynek w 1969 r. w wyniku unowocześnienia motoroweru Komar 2320. W nowym motorowerze wprowadzono ramę rurowo-tłoczoną z resorowanym teleskopowo tyłem. W miejsce dotychczasowego siodła wahaezowego zastosowano wygodną kanapę. W tylną część ramy wbudowano dwie puszki narzędziowe przykryte pokrywami z tworzywa sztucznego. W motorowerze tym zastosowano głębsze niż w poprzednim modelu błotniki, dające użytkownikom lepszą ochronę przed zabłoceniem.

Zespól napędowy

S38B4 38 mm


Typ

Średnica cylindra


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Jeżdze motorowerem Komar9 dzenia układu korbowego, skrzynki biegów lub przecieku oleju czy przedmuc
Jeżdze motorowerem Komar9 Cykl pracy Chłodzenie Przeniesienie napędu silnik— —skrzynka biegów 
20030 Jeżdze motorowerem Komar0 W przypadku „zalania” silnika należy zamknąć na chwilą kran paliwa,
Jeżdze motorowerem Komar5 Mieszankę do silnika przygotowujemy z oleju silnikowego Lux 3 0, lub zast
Jeżdze motorowerem Komar4 Dla dalszego poznania wielkośći charakterystycznych silnika omówimy teraz
Jeżdze motorowerem Komar8 Ta część obudowy, w której obracają się tarcze wolu korbowego? nazywa się
Jeżdze motorowerem Komar7 Silnik motoroweru o pojemności 50 cm3 osiąga moc 2 KM i po. zwala uzyskać
Jeżdze motorowerem Komar2 3 . Liczba biegów Przełożenie biegów Przełożenie całkowite Zmiana bi
18276 Jeżdze motorowerem Komar9 5.2. Sprzęgło 5.2.1. Zadanie sprzęgła Podczas ruszania motorowerem

więcej podobnych podstron