mowisz masz (92)

mowisz masz (92)



96


MÓWISZ, MASZ

Jeśli sprzedawca pozostanie skupiony na swoim wskazującym palcu, będz:: mógł zdziałać niewiele więcej poza szukaniem nowego klienta. Pozbywa •• : pierwszej osoby, która nic nie kupuje, gdyż uznaje ją za niewartą uwagi. Tak naprawdę mówi on jednak:

„Jeżeli ten potencjalny klient nie widzi nic poza ceną zakupu, to tylko jego . na. Nie jest wystarczająco inteligentny i w takim razie nie zasługuje na :: aby być nadal moim klientem!”.

Zwrócenie uwagi na palce sąsiadujące ze wskazującym jest o wiele bardziej pr -dukty wne. Tak naprawdę nie możemy zmienić naszych potencjalnych ani aktualr.; . klientów. Możemy zmienić nasze własne zachowanie. Jeśli naszym celem becz: zmienianie innych, staniemy się bardziej sfrustrowani i oburzeni krótkowzroczno^; -klientów. Koncentrując się na zmienianiu siebie samych, ulepszamy nasze techiz. sprzedaży i stajemy się coraz bardziej skuteczni.

Stary zwyczaj wskazywania palcem szczególnie dobrze pasuje do ośw;_: czeń o charakterze emocjonalnym:

„Doprowadzasz mnie do szału!”.

Naprawdę? Czy inna osoba zmusza Cię, wbrew Twojej woli, do utraty k:> troli nad sobą i do popadania w obłęd?

Prowadziłem wiele seminariów na temat obsługi klienta dla profesjonalist którzy mają do czynienia z ciągłym zalewem rozemocjonowanych rozmów :: Korci ich, aby mówić:

„Ci opryskliwi klienci doprowadzają mnie do wściekłości! Podnoszą głos 5 -gerują, że zepsułem ich interesy, mimo iż nie miałem z nimi nic wspólne:; Przez nich wpadam w furię”.

Prawda jest taka, że niektórzy klienci podnoszą głos, przeklinają i rzucają ns-słuszne oskarżenia, ale nie czynią nikogo szalonym. Zdenerwowane osoby same . -prowadzają się do wściekłości poprzez swój sposób reagowania na bodźce. Nie 71 to wina drugiej osoby.

Przekierunkowanie uwagi ku temu, co wskazują sąsiednie trzy palce - er 1 ku własnej osobie - zmienia sytuację:

„Kiedy dzwoniący podnoszą głos, robię się zły. Takie sytuacje wymagaja : — personalizacji. Niektóre słowa i zachowania wywołują we mnie określore m akcje. Mam zamiar popracować nad ich opanowaniem, gdy napotkar : -j dobne sytuacje w przyszłości”.

Spotykając osoby, które świetnie sobie radzą ze zdenerwowanymi ludzka zwróć uwagę, jak koncentrują się one na swoich własnych reakcjach na boć: -;


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
mowisz masz (92) 96 MÓWISZ, MASZ Jeśli sprzedawca pozostanie skupiony na swoim wskazującym palcu, bę
mowisz masz (112) 11 6 MÓWISZ, MASZ Łatwo byłoby zamknąć się na problem sytuacji w dziale rybnym - i
30271 mowisz masz (82) MÓWISZ, MASZ Zamiast mówić: „Jestem skazany na porażkę. Spójrz, jak zaprzepaś
33312 mowisz masz (86) 90 MÓWISZ, MASZ Stew znajdował się w drodze na prezentowaną przez Franka Perd
PYTANIE* Czy masz doświadczenie w sprzedaży? Ustaw jako obowiązkowe Dodatkowa treść ODPOWIEDZI
NUADU Witaj w nowym NUADU! Jeśli masz pytania, pisz do nas na czacie lub napisz na pomoo«nuadu.pl Za
img048 (19) 96 Rozpalanie ognia Dobrze, zebrałeś już rozpałkę i drewno, masz w osłoniętym miejscu mn
img048 (19) 96 Rozpalanie ognia Dobrze, zebrałeś już rozpałkę i drewno, masz w osłoniętym miejscu mn
07 SENPAI. c ZA KOGO TY MNIE MASZ? JEŚLI CHOPZI Cl O ZAPŁATĘ ZA CZYNSZ...
img048 (19) 96 Rozpalanie ognia Dobrze, zebrałeś już rozpałkę i drewno, masz w osłoniętym miejscu mn
i. Sprawdź, z kim masz do czynienia Rzuć okiem na recenzje sklepu, w którym chcesz zostawić
Daniel Maciejak: Kryzys gospodarczy w Rosji w latach 1991-96 158 inflację, jeśli zliberalizowano by

więcej podobnych podstron