Karty Pieczary

Karty Pieczary



Y


Siła:


Przerażający Biały Smok skuwa lodem ten obszar. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona.


Siła: 7

Władający burzami smok pustoszy ten obszar. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona.


Siła: 7

Wściekły Czarny Smok gnieździ się na tym obszarze. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona.


Moc: 7

Dziki Czarodziej pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona.


Moc: 7

Arogancki Czarownik terroryzuje ten obszar. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona.

Na czas walki z Czarownikiem J



O ile przebywasz w Krainie Zewnętrznej'lub Środkowej, na początku swojej tury możesz jej użyć, aby przenieść się na dowolny obszar w tej samej kra-inie.'jeżeli posiadasz jeszcze jeden taki przedmiot, możesz użyć obie runy, aby przenieść się ńa dowolny obszar w dowo-i lnej z tych dwóch krain.^^j Potem odłóż te karty.


-W_/V


Przed walką próbuje zamrozić cię oddechem (rzuć 1 kostką):

1. Tracisz 1 punkt Siły.

2-3. Tracisz lpt Siły na czas walkij \    4-6. Nic się nie stało.

Przed walką razi cię prądem (rzuć 1 kostką, odejmując 1 od wyniku, jeżeli masz Pancerz): 0-3. Tracisz 1 punkt Życia.

A-f\ Mir cip nip rl^ipip

Przed walką pluje na ciebie kwasem (rzuć 1 kostką):

1. Tracisz 1 punkt Życia. 2-3. Tracisz losowy przedmiot.

W trakcie walki z nim ignoruj efekty

W zamian za poświęconego na początku tury Przyjaciela możesz odebrać dowolnemu Poszukiwaczowi w tej samej krainie 1 Życie.

Musisz go zabrać i nie możesz wyrzucić. Uniemożliwia ci regenerowanie ani otrzymywanie Życia.


Moc: 7

Oszalały Nekromanta plugawi ten obszar. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona. Przed starciem z Nekromantą wyciągnij ostatnio pokonanego Wroga ze stosu kart zużytych i walcz z nim. Bez względu na rezultat, po walce jego


O ile przebywasz w Krainie Zewnętrznej lub Środkowej, na początku swojej tury możesz jej użyć, aby przenieść się na dowolny obszar w tej samej krainie. Jeżeli posiadasz jeszcze jeden taki przedmiot, możesz użyć obie runy, aby przenieść się na dowolny obszar w dowo-j lnej z tych dwóch krain.^^j Potem odłóż te karty, fejl

I' -    ---------- ----- - ■ i


Moc: 7

Przebiegły Magik pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona. Przed starciem zabiera ci 1 punkt

Przed walką rzuca czar (rzuć 1 kostką): 1. Na czas walki tracisz efekty uzyskiwane dzięki przedmiotom i Przyjaciołom. 2-3. Tracisz 1 punkt Życia.

4-5. Tracisz 1 punkt Losu.

Możesz się go pozbyć, zatrzymując się na obszarze, na którym przebywa jakiś inny Poszukiwacz (musi on wtedy zabrać pierścień od ciebie) lub docierając nad Przepaść

Rozwścieczony smok obraca ten obszar w popiół. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona.

Troll poluje na tym obszarze. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona. Jeśli go pokonasz, rzuć 1 kostką. Wyniki 1 i 2 oznaczają, że ostatecznym wynikiem walki jest remis.

stką.

Moc: 6

Wiedźmy odprawiają gusła na tym obszarze. Pozostaną tu, dopóki ktoś ich nie pokona.

W walce rzucają kością 3 razy i \ wybierają najlepszy rezultat. _

Broń

Użyta w walce dodaje 1 do Siły.


A_A.


Przed walką zieje na ciebie ogniem (rzuć 1 kostką): 1-4. Tracisz 1 punkt Życia. 5-6. Nic się nie dzieje.


Pozwala ci na uniknięcie Gry ze Śmiercią w Krainie Wewnętrznej lub spotkania ze Żniwiarzem. Użyta w ten sposób karta zostaje odłożona na stos kart zużytych.


d


izyi i

*qJ


Możesz ją poświęcić, aby od razu wygrać walkę. Jeśli zrobisz to w czasie starcia z Poszukiwaczem,

V musisz mu zabrać 1 Życie. jj^^Potón^dłó^^tari^^^,,


O ile przebywasz w Krainie Zewnętrznej'lub Środkowej, na początku swojej tury możesz jej użyć, aby przenieść się na dowolny obszar w tej samej kra-inie. Jeżeli posiadasz jeszcze jeden taki przedmiot, możesz użyć obie runy, aby przenieść się ńa dowolny obszar w dowo-i lnej z tych dwóch krain.^^l Potem odłóż te karty,

^t


A


YY


YY_



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Karty AA ArBIAŁY SMOA Przerażający Biały Smok skuwa lodem ten obszar. Pozostanie tu, dopóki kt
smok zombie Moc: 7 oJ Potworny Smok Zombie nęka ten obszar. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie
77035 smok zombie Moc: 7 oJ Potworny Smok Zombie nęka ten obszar. Pozostanie tu, dopóki ktoś g
Czarny Smok 1 Czarny Smok terroryzuje ten obszar. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona.k___
29711 Karty Bezkształtny cień błąka się po tym obszarze. Pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pok
jaskiniwy smok Siła: 8 Na ten obszar wypełzł Jaskiniowy Smok. Pozostanie tu. dopoki ktoś go&nbs
80386 szmaragodwy smok Ten potężny smok jest odporny na działanie Zaklęć. Pozostanie tu, d
29130 koguci smok a Koguci Smok Siła: 4 Ten zmutowany kogut zawładnął tym obszarem i pozostanie
smok błekitu 1 1Moc: 7 Ta mglista istota postanowiła zawładnąć tym obszarem. Pozostanie tu, dop

więcej podobnych podstron