karty rozwój społeczny i osobowości2

karty rozwój społeczny i osobowości2



6. Chodzi do sąsiadów i pobliskich miejsc.

D

7. Wymaga małego nadzoru bawiąc się poza domem.

E

8. Może sobie chodzić bez nadzoru.

E

9. Porusza się w najbliższym sąsiedztwie bez nadzoru, ale nie przechodzi przez jezdnię.

F

10. Porusza się w najbliższym sąsiedztwie bez nadzoru i przechodzi przez jezdnię

G

3. TOALETA I MYCIE

1. Wyćwiczony w sprawach toalety z rzadkimi “nieszczęśliwymi” przypadkami.

A |

2. Prosi, żeby iść do toalety, albo idzie sam.

B

3. Wyciera ( suszy) ręce dokładnie bez nadzoru innych (jednak przy ich obecności)

B |

4. Sam sobie radzi w sprawach toalety i w dbaniu o swoją czystość.

C

5. Porządnie myje ręce mydłem.

C

6. Myje twrarz mniej lub bardziej dokładnie (niekoniecznie za uszami).

D

7. Myję zęby.

D

8. Regularnie dba o włosy.

E

9. Myje się odpowiednio dokładnie i kompletnie bez wielkiego dozoru.

F

10. Przy gotowuje wszystko do mycia się (np. wodę w wannie, pamięta o tym co niezbędne - mydło, ręcznik).

G

4. UBIERANIE SIĘ

1. Zdejmuje skarpetki

A

2. Ysiącza się, gdy się go ubiera.

A

3. Zdejmuje i zakłada proste części odzieży.

B

4. Rozpina guziki.

B

5 Zapina guziki, zamki itp.

C

f Rozbiera się na noc, przy małym dozorze.

D

Ubiera się rano z małą pomocą.

E

3. Zakłada zwyczajne części ubioru.

E

9. Zawiązuje sznurowadła.

F

10. Wiąże krawat (chłopiec ), wiąże włosy wstążką (dziewczynka), lub zawiązuje tasiemki fartucha.

G


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
karty rozwój społeczny i osobowości0 LEGENDA DO <ARTY OSIĄGNIĘĆ : -    czerwone O
karty rozwój społeczny i osobowości INSTRUKCJA DO KART OCENY POSTĘPU W ROZWOJU SPOŁECZNYM I DO
karty rozwój społeczny i osobowości1 KARTA OBSERWACJIrok szkolny LEGENDA DO KARTY OSIĄGNIĘĆ : - &nb
karty rozwój społeczny i osobowości1 D) Cechy charakterologiczne ( dz. VI, VII, VIII). SPOSÓB OCENI

więcej podobnych podstron