Poszukiwacze arkusz2

Poszukiwacze arkusz2



^ Purpurowy mag p

Specjalne zdolności

Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie.

Twoja Moc jest bardzo niestabilna, rzucając Zaklęcie rzuć kością:

1)    Żakiecie nie działa, a ty tracisz 1 punkt Mocy.

2)    Zaklęcie nie działa.

3-4) Żakiecie działa normalnie.

5)    Zaklęcie działa normalnie, a ty możesz wziąć następne.

6)    Żakiecie działa normlanie, a ty zyskujesz 1 punkt Mocy.

Losując zadanie w Jaskini Czarownika, możesz wyciągnąć 2 karty i zatrzymać to, które bardziej ci odpowiada.

Obszar startowy: Runy • Charakter: Zły

Przedmioty


j[ Przyjaciele

■ POGROMCA ZlELONOSKÓRYCH J

Specjalne zdolności

Rozpoczynasz grę posiadając Topór.

Nie musisz rzucać kością na Skałach i nad Przepaścią, chyba że sam tego zapragniesz. Jeśli zdecydujesz się rzucać, musisz zaakceptować uzyskany wynik.

Podczas walki z Goblinami, Orkami, Ogrami i Trolami, możesz dodać 2 do swojej skuteczności. Nigdy nie możesz unikać z nimi walki lub walki psychicznej,

Jeśli upijesz się w Gospodzie, zamiast 1 tracisz 2 tury.

Obszar startowy: Skały • Charakter: Dobry

Prawy rycerz

Specjalne zdolności

Rozpoczynasz grę posiadając miecz i tarczę.

'im


Podczas walki z Poszukiwaczem, którego Siła całkowita przewyższa twoją, twa Siła wzrasta do wartości, jaką posiada twój przeciwnik.

Za każdego pokonanego Ducha o Mocy większej niż 7 otrzymujesz natychmiast 1 punkt Mocy. Karty tego Ducha nie możesz zabrać jako trofeum.

Podczas modlitwy w Świątyni oraz Kapliczce twoja wiara pozwala ci rzucić kością kó lub k8. W przypadku rzutu przekraczającego ilość oczek zgodną z opisem obszaru wybierasz liczbę oczek, jaka może być najwyższa.

Obszar startowy: Kapliczka • Charakter: Dobry

Przedmioty


Przyjaciele


Pielgrzym

Specjalne zdolności

Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie,

Zamiast atakować Ducha, możesz go odpędzić. Przesuń jego kartę na dowolny obszar w tej krainie, nie zajęty przez innego Poszukiwacza.

Możesz spróbować nawrócić każdego napotkanego Potwora. Uda ci się, jeśli wyrzucisz kością więcej niż wynosi jego Siła. jeśli ci się nie uda, Potwór zaatakuje cię według normalnych zasad. Nawrócony Potwór staje się twoim Przyjacielem i będzie walczył za ciebie jeśli zechcesz. Za pokonanych przez Potwora wrogów nie zyskujesz trofeów. Możesz mieć tylko jednego takiego Przyjaciela na raz.

Obszar startowy: Kapliczka • Charakter: Dobry

Przedmioty Przyjaciele


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Poszukiwacz Smoczy Kapłan Smoczy kapłan pSpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęci
mistyczna?daczka MISTYCZNA BADACZKĄ pSpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie. Zaw
mistyczna?daczka MISTYCZNA BADACZKĄ pSpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie. Zaw
Poszukiwacze arkusz4 Mistyczna badaczkaSpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie.
Poszukiwacze arkusz5 IluzjonistaSpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie. Zawsze
Poszukiwacze arkusz6 Specjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie. Nie musisz rzucać
Poszukiwacze arkusz6 Specjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie. Nie musisz rzucać
Błędny Rycerz Błędny rycerz pSpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając Miecz, Hełm, Tarczę i Z
Poszukiwacze awersy ILUZJONISTASpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę, posiadając 1 Zaklęcie. Używas
Poszukiwacz Mistrz Tarota Mistrz TarotaSpecjalne zdolności Rozpoczynasz grę posiadając 3 karty Tar

więcej podobnych podstron