skanuj0047 (17)

skanuj0047 (17)



STRATEGIE SPONSOROWANIA

Przy opracowywaniu strategii działań związanych ze sponsorowaniem należy zwrócić uwagę na :

•    ustalenie celów sponsorowania

•    wybór dziedziny/ przedmiotu sponsorowania Ustalenie celów sponsorowania.

Sponsorowanie może służyć wielu celom. Do najistotniejszych z nich można zaliczyć:

•    kreowanie pozytywnych skojarzeń między sukcesami sponsorowanych osób lub instytucji a sponsorem

•    tworzenie u podtrzymywanie dobrych opinii o sponsorze

•    upowszechnianie znajomości przedsiębiorstwa sponsorującego oraz jego produktów

•    zdobywanie nowych rynków zbytu

•    tworzenie przychylnej atmosfery w stosunkach z władzami u społecznością lokalną

•    niekiedy prezentacja produktu

Wybór dziedziny sponsorowania.

Przy wyborze dziedziny sponsorowania należy zwrócić szczególną uwagę na jej związek z przyjętymi celami sponsorowania. Dokonując tego wyboru zazwyczaj liczy się na kojarzenie przez konsumentów przedmiotu sponsorowania ze sponsorującym przedsiębiorstwem u jego produktami. Z tego punktu widzenia powinien istnieć logiczny związek między sponsorem a przedmiotem sponsorowania.

43


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0047 (17) STRATEGIE SPONSOROWANIA Przy opracowywaniu strategii działań związanych ze sponsorow
69867 skanuj0164 Schemat 1 •    Strategia działalności opiera się przede wszystkim na
50561 skanuj0033 (17) 2013-11-20Goniometr kontaktowy Zasada działania goniomctru kontaktowego <P
49331 skanuj0134 (17) 3. Pozostałe przykłady uczestnicy opracowują indywidualnie, po czym odczytują
skanuj0032 (17) 2013-11-20 Prawo pasowe Weissa Każda ściana kryształu należy przynajmniej do
6 Wstęp Przy opracowaniu zbioru przyleliśmy zasadę, że każdy rozdział będzie zawierał wprowadzenie
20517 skanuj0106 (17) 109 DYLEMATY WIEJSKIEJ TURYSTYKI KULTUROWEJ tomiast wątpliwości, że polska „pr
DSCF4744 Działania związane ze ścisłą rejestracją i klasyfikacją jakości środowiska przy wykorzystan
skanuj0049 (38) 52 ANDRZEJ KOWALCZYK Tabela 4. Przykładowe atrakcje związane ze współczesną turystyk
img1 100 4. Opracowanie pytań i odpowiedzi związanych ze stanowiskiem pracy Susan J. Adams, szef ds.

więcej podobnych podstron