Slajd17 (137)

Slajd17 (137)



Politechnika Wrocławska

USPOKOJENIE RUCHU - progi zwalniające

Fi ogi zwalniające nie mogą być umieszczane dalej niż:

>60 m od linii zatrzymania przy znakach B-20 lub B-32,

>40 in o<l końcowego punktu luku poziomego drogi o promieniu wewnętr znym

Rmax=25m i kącie zwrotu większym od 70°,

>60 m od miejsca lub obiektu wymuszającego zmniejszenie prędkości pojazdów, np. skrzyżowania ulic lub dróg, wymagające zmiany kierunku ruchu co najmniej o 70°.

Progi zwalniające nie mogą bvć umieszczane bliżej niż:

>40 m od skrzyżowania ulic lub dróg,

>20 m od końcow ego punktu luku poziomego drogi, gdy w ew nętrzny promień luku jest mniej szy od 50 m,

>20 m od punktu początkow ego spadku drogi, gdy spadek ten przekracza 10 %, >30 m od przejścia dla pieszych (nie dotyczy progów z przejściami dla pieszych), >20 m przed i za przejazdem kolejowym oraz 15 m przed i za przejazdem tramw ajowym, licząc od skrajnej szyny toru na przejeździe,

>25 m od najbliższej części wiaduktu lub innej konstrukcji nośnej,


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Slajd13 (149) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU - progi zwalniające Ze względu na ukształtowa
Slajd16 (140) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU - progi zwalniające Progów zwalniających nie
75338 Slajd18 (137) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU - progi podrzutowe Progi podrzutowe sto
38135 Slajd15 (146) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU - progi zwalniające Progi zwalniające m
38865 Slajd14 (146) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU - progi zwalniające Progi zwalniające l
33146 Slajd19 (135) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU - progi podrzutowe Progi podrzutowe moż
Slajd10 (103) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU- środki uspokojenia ruchu na skrzyżowaniach N
Slajd11 (149) Politechnika WrocławskaUSPOKOJENIE RUCHU- kształtowanie układu

więcej podobnych podstron