Slajd6 (41)

Slajd6 (41)



Politechnika Wrocławska

ELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PROFILU - c.d.

Wskaźnik dynamiczny jest wielkością zmienną i charakterystyczną dla danego pojazdu, szczególnie jego maksymalna wartość (Dmax) na I oraz najwyższym biegu.

W celu wyznaczenia wskaźnika dynamiczne go pojazdu należy posłużyć się podstawowym równaniem ruchu, które mówi o tym, że siła napędowa na obwodzie kół napędzanych musi być większa od sumy sił oporów ruchu, a jej największa wartość zależy od szczepności opony z nawierzchnią:

<PT '    — Pil ^

Pn -K-F-Y2


G


= (f ±0.01-i±k) = D



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
85280 Slajd7 (42) Politechnika WrocławskaELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PROFILU - c.d. gdzie: I) - bezwym
Slajd2 (44) Politechnika WrocławskaELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PROFILU Podstawowym elementem trasy dro
Slajd5 (40) Politechnika WrocławskaELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PROFILU - c.d. Pierwszy z warunków (min
47831 Slajd4 (43) Politechnika WrocławskaELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PROFILU - c.d.Odcinki niwelety o
55854 Slajd6 (42) Politechnika WrocławskaELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PLANIE Rzut osi drogi na płaszczy
35541 Slajd3 (43) Politechnika WrocławskaELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PROFILU - c.d. Oprócz warunków od
44465 Slajd7 (43) Politechnika WrocławskaELEMENTY TRASY DROGOWEJ W PLANIE KĄT ZWROTU TRASY a



więcej podobnych podstron