t3 (12)

t3 (12)



1.    Uzupełnij lukę w definicji jakości wg PN-EN ISO 9000: jakość to stopień, w jakim zbiór.................

właściwości spełnia wymagania:

a)    inherentnych

b)    ustalonych

c)    znanych

d)    materialnych

2.    Którego z instrumentów zarządzania jakością dotyczy następujący opis: ilustruje nierównomierność rozkładu „skutek - przyczyna" wskazując, że stosunkowo niewielka liczba przyczyn decyduje o znacznym udziale skutków:

a)    diagramu Ishikawy

b)    diagramu Pareto

c)    histogramu

d)    metody FMEA

Wada

Z

R

W

RWZ

wada 1

3

8

4

96

wada 2

8

4

3

96

wada 3

3

4

8

96


3.    W tabeli zapisano fragment analizy FMEA. W jakiej kolejności należy podjąć działania zapobiegawcze?

a)    kolejno dla    wady 1, wady    2    oraz wady 3

b)    kolejno dla    wady 2, wady    1    oraz wady 3

c)    kolejno dla    wady 3, wady    2    oraz wady 1

d)    w dowolnej kolejności

4.    W metodzie projektowania dla jakości pn. Quality Function Deployment występujące po sobie kolejne etapy: utworzenia pola zależności wymagań i parametrów technicznych wyrobu, obliczenia ważności parametrów technicznych oraz ustalenia zależności pomiędzy parametrami wyrobu bezpośrednio:

a)    poprzedza określanie parametrów technicznych

b)    poprzedza porównanie wyrobu z ofertą konkurencji

c)    poprzedza studium wykonalności projektu

d)    wymienione w zadaniu czynności nie występują w podanej kolejności

5.    Przedstawiony rysunek:

Pracownik    Zarządzanie    Maszyna


a)    jest ilustracją zasady 5M zaproponowanej przez Ishikawę

b)    jest ilustracją zasady 4M + E

c)    pozwala na pogrupowanie przyczyn powstawania niekorzystnego skutku w postaci problemu

d)    jest ilustracją zasady 5M+E

6.    Podstawowym założeniem zasady Pareto jest stwierdzenie:

a)    że dokładnie 20% czynników decyduje o 80% skutków

b)    że zazwyczaj 20-30% czynników decyduje o około 70-80% skutków

c)    że dokładnie 80% czynników decyduje o 20% skutków

d)    że dokładnie 50% czynników decyduje o 50% skutków

7.    Nieuprzejmy pracownik serwisu zadeklarował naprawę sprzętu w określonym terminie. Usługa została wykonana, ale w terminie późniejszym. Jakie czynniki zadecydowały o braku zadowolenia klienta?

a)    tylko czasowe

b)    czasowe oraz behawioralne

c)    funkcjonalne oraz czasowe

d)    fizyczne oraz czasowe

8.    Wyniki przeprowadzonych analiz FMEA są podstawą do wprowadzania zmian mających na celu:

a)    zmniejszenie ryzyka wystąpienia wad, określonych jako krytyczne

b)    zwiększania możliwości wykrywania wad, określonych jako krytyczne

c)    zmniejszania negatywnych skutków wystąpienia wad, określonych jako krytyczne

d)    wszystkie działania w pkt. a-c są wskazane


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CERTYFIKATdla Systemu Zarządzania wg PN-EN ISO 13485:2012 Wyroby medyczne - Systemy zarządzania jako
DSC85 (12) $Jafd 1/2 Schematy obciążeń pomostów wg PN-EN Obciążenia zalecane do sprawdzeń lokalnych
28 luty 09 (34) 33 Rys. 12. Kotwy do ścian szczelinowych wg PN-EN S45-1 [27] i_ u Rys. 13
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, 4 R w S - V**-4 Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2001 P-SZJ/001 OPRACOWYWANIE
, S- R w S , Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2001 P-SZJ/001 OPRACOWYWANIE
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2001 P-SZJ/001 OPRACOWYWANIE
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, S- R w S , v4 r:v Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO
, 4 R w S - V**-4 Procedura Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO

więcej podobnych podstron