zabawy 2520matematyczne0011

zabawy 2520matematyczne0011



Określanie ilości • podstawy

Odnoszące się do przestrzeni: „wewnątrz • na zewnątrz”

Ćwiczenie: pokoloruj zabawkę, która znajduje się wewnątrz szały. Przyklei samok\e\ący do M która znajduje się na zewnątrz szafy.

Wskazówka: dziecko przyswoi sobie to określenie, odnoszące się do przestrzeni, dzięki użyciu obręczy psychomotoryki, lato się zastosowanie' tfóra zwróci i skupi uwagę dzieci, Jedno Twoje klaśnięcie • WSZYSCY NA ZEWNĄTRZ OBRĘCZY; dwa tonięcia-WSZYSCY 00 WEWNĄTRZ (


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
5 1 Określanie ilości - podstawy Odnoszące się do przestrzeni: „otwarty - zamknięty” t • •
8 2 Określanie ilości * podstawy Odnoszące się do przestrzeni: „na (powierzchni) - pod” +
Odnoszące się do przestrzeni: „wewnątrz • na zewnątrz” # • • • # m m m m
Określanie ilości - podstawy Odnoszące się do czasu «#•#•#•©###••    •
zabawy 2520matematyczne0080 Określanie ilości - podstawyWielkość: „od największego do najmniejszego”
Blisko daleko, karta pracy Określanie ilości * podstawy■ Odnoszące się d© przestrzeni: „blisko • dai
6(3) 2 fOkreślanie ilości • podstawyOdnoszące się do przestrzeni: „wewnątrz • na zewnątrz”Ćwiczenie:

więcej podobnych podstron