ZT003 (2)

ZT003 (2)



Dane oryginału

English language edition published by Sagę Publieations of Ix>ndon, Thousand Oaks and New Delhi, © Editorial materia! and seleclion © Lesley Pender

and Richard Sharplcy 2005

Chapters 1 and 5 © Lesley Pender 2005 Chapters 2, 12, 18 and 19 © Richard Sharpley 2005 Chapter 3 © Keith G. Dcbbage 2005 Chapter 4 © Sandra (Carcy) Gountas 2005 Chapter 6 © Tom Baum and Jithendran Kokkranikal 2005 Chapter 7 © Jackie Ciarkę 2005 Chapter 8 © John Tribe 2005 Chapter 9 © Tony Blackwood 2005 Chapter 10 © David Grant and Richard Sharpley 2005 Chapter 11 © Richard Sharpley and Lesley Roberls 2005 Chapter 13 © David J. Telfer 2005 Chapter 14 and 17 © Chris Ryan 2005 Chapter 15 © C. Michael Hall 2005 Chapter 16 © Dimitrios Buhalis 2005 Chapter 20 © Harold Goodwin and Lesley Pender 2005 Chapter 21 © Frank Go, Ronald M. Lee and Antonio Paolo Russo 2005

Ali rights reserved

© Copyright for the Polish edition by Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.

Warszawa 2008

Projekt okładki

Paweł Rosołek

Redaktor

Anna Obrycka

Redaktor techniczny

Jolanta Czapska

ISBN 978-83-208-1734-8

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A. ul. Canalctta 4. 00-099 Warszawa tcl. (centrala) 0-22 827 8001. faks 0-22 827 55 67 c-mail: pwe@pwe.com.pl www.pwc.com.pl

Skład i łamanie: Et.raF, Warszawa

SPIS TREŚCI

Przedmowa................................... 13

O autorach................................... 15

Wykaz skrótów................................ 19

CZĘŚĆ 1

ZARZĄDZANIE SYSTEMEM TURYSTYKI........ 21

Rozdział 1, Wprowadzenie.......................... 23

Lesley Pender

Cele i zadania książki............................. 23

Zakres, rozmiary i znaczenie turystyki.................... 24

Definicje, podstawowe pojęcia i struktura turystyki............. 26

System turystyki................................ 29

Turystyka i podróże - bilans korzyści i strat................. 31

Najważniejsze tematy............................. 31

Problemy związane z zarządzaniem...................... 34

Układ książki.................................. 36

Pytania ..................................... 36

Rozdział 2. Sektor usług noclegowych - zarządzanie podporządkowane jakości ..................................... 37

Richard Sharpley

Wprowadzenie - jakość w sektorze usług noclegowych........... 37

Podstawowe cechy i problemy sektora usług noclegowych......... 40

STUDIUM PRZYPADKU 2.1. Grupa Accor.................... 42

Rola jakości w usługach noclegowych dla turystów............. 44

Zarządzanie podporządkowane jakości.................... 47

Zasoby ludzkie a zarządzanie jakością.................... 49

STUDIUM PRZYPADKU 2.2. Postawy pracowników hoteli na Cyprze..... 50

Pytania ..................................... 52


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
54929 ZT003 (3) Dane oryginału English language edition publLshed by Sagę Publications of London, Th
SWScan00001 Tytuł oryginału: Introduction to Futures and Options Markets Original English language e
img044 (21) Tytuł oryginału: 100% SUCCESS. BASICS Published by Ludbrook Researh International, 2007
image002 (45) The Cowboys (hristmas MiradeANNĘ McALLISTERtecSPECIAL EDITION” Published by Siłhouette
PG001 Japanese Phrasebook 1st edition Published by Lonely Planet Publications Head Office: PO Box 61
S*0Z~ś£SPECIAL EDITION" Published by Silhouette Books America s Publisher of Contemporary Roman
SPECIAL EDITION Pubłished by Sihouette Books American Publisher ot Contemporary Romance
image003 (89) The Cowboy s Christmas MiradeANNĘ McALLISTERSpecial edition" Published by Silhoue
fd7fd95f4d4b4dbb0238c1662c0e3f94 SAGĘ Publications Internationa EducaUona! and Professional Publishe

więcej podobnych podstron