DSC48

DSC48



Obecna organizacja mmcmm    —* .

obowiązkowości. fcc^gmośa » »mcvioan 7*1 szeroko rozumiana fasadę cłastN czno^ci w r^if    —-- - ■ 1    gw,iua-:,

'mna#w nai rojptM ^.,

szkoli^. Jesi on ««lc*mc«v od doptakeo umysWf i ukę w cyklu pmyiorowawtzyni mogą więc podjąć rówDoczdme dzksi mZ szc&tie- » sfedmktemfe. przy czym zgoda w rorpecjęoe mM poc ^ i siedmiolatków kst uatócżwunn od w^spóWj UŁ^raa pnyrhiiliąi. ocla. rodnoów oraz od wyników u/Vsk»\vh podczas Hwcaw prztdsdu*m>


Daje to możliwość wcscśrkisk^o rorpoczęcn nauki w szkole przez aaadobb-szych pięciolatków oraz planowego opóźnienia startu    bc-ttoctł- Tt%ft

w chwili ukończenia szóstego roku lyca nie bvh jeszcze w pełai pnygotwaik rozpoczęcia nauki w cyklu przygoto\\*a\vcc\m Okazuje się jstfeak, że ponad 9^, uczniów zdolnych <k> spełnienia (bwipkn szkolnego rozpoczyna ostkę w a* stym roku Życia, 1,99% - w siódmym. a tylko 0.01% - w piątym Najzdobaj* mają także możliwość przechodzenia z klasy niższej db klasy w yższe), w ramaefe CEl i CM2 prowadzona jest dokładna ohsmaqa uczniów ora2 analiza Kh wyu-ków nauczania, W przypadku pozytywnej oceny można przesunąć najzdokacjat

dzieci do klas CE2 i CM2


Wychodząc tuprzcciw tym wbtśnie uczniom, w programach CE2 i CM2 a> warto powtórzenie programu klasy poprzedniej, co ułatwia zmianę cykh Dh uczniów z trudnościami w nauce przewidziano także działalność zespołów teetb-kacyjnych, organizowanych przez szkolę i poradnie wychowawcze.

Przedszkolna codzienność

W przewodniku skierowanym do rodziców, wydanym przez francuskiego ot-nistra edukacji narodowej0, zestala umieszczona następująca metafora: Mctunr podarować dziecin tjMo dwie meczy: komorne i skrzydła. Korzenie zakotwkają w wartościach, normach oraz zapewniają dziecku wsparcie, umacniają jego miejsce w świccie. Skrzydła - to pasja rozwoju, zachęta do samodzielność, do wzbijam się coraz wyżej i dalej. Oto fragment wypowiedzi francuskiego ministra oświaty: ^Przedszkole nie jest zwykłą ^przechowalnią* Stanowi ono swoistą szkolę we w szystkich aspektach, jest placówką, która stawia sobie konkretne cek pedagogiczne i oczekuje specjalistycznych umiejętności od nauczającej tam który pedagogicznej. nauczyciele przedszkolni to pedagodzy w każdym calu. z fc-łuin samym poziomem kompetencji, jak ich koledzy ze szkół podstawowych, wy> bratu na podstawie takich samych procesów rekrutacyjnych. Francuzi są bardzo


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSC86 (2) Organizacja szczepień 1.    Obowiązkowe szczepienia ochronne preparatami
DSC48 Mikrobiota gleby dgrywająw glebie dwojaki są własnych komórek oraz ej substancji organicznej
48663 k7 (6) Obecna organizacja nauczania początkowego, oprócz zasady jednolitości, obowiązkowości,
Sprawy OrganizacyjneLaboratorium (obecność obowiązkowa) 2 ćwiczenia (sprawozdania), Etapy prac na
Img34581 DSC 48 <02006 ‘ y kjt .(&* fi flS?i . .i h/W m ł
DSC48 uuxiaccL IM t • jaLł. m&łi tojau Qpb Ludmił piche&m Uhu^icae»%ja^aoine W*wdfeu oWi^j^
DSC?48 i 711 bić w pojedynku dotychczasowego nosiciela godno-oi1)a to dla zbiegłych niewolników jedy
INSTRUKCJA BHP ORAZ OGÓLNE ZASADY ORGANIZACJI I BEZPIECZEŃSTWA OBOWIĄZUJĄCE W LABORATORIUM Studenci
Zasady organizacyjne •    Obecność obowiązkowa •    Każdy

więcej podobnych podstron