IMGh18

IMGh18



ad 6 pytania kreatywne, studium przypadku, dyskusje, konferencje prasowe

Projektowanie kreatywnych pytań i definicji. Opracowanie hipotez na temat możliwych przyczyn pewnych stanów rzeczy i ich rozwiązań. Interpretacja. Przygotowanie przemówień. Opracowanie argumentów za i przeciw. Dyskutowanie. Przeprowadzenie lub udzielanie wywiadu.

ad 7 opracowanie instrukcji do eksperymentów, procesów

Opracowanie procedur, porządkowanie logiczne zjawisk. Opracowanie „recepty" na powodzenie określonego przedsięwzięcia. Przygotowanie „ściągawek" ułatwiających zrozumienia dla innych (np. młodszych dzieci)

ad 8 przewidywanie aplikacji wiedzy i umiejętności

Opracowywanie obszarów przydatności (użyteczności) w innych niż omawiane (na lekcji) obszarach zastosowań. Modele określonych stanów rzeczy.

ad 9 pokaz multimedialny

Rejestracja zaobserwowanych faktów — dowolna lub na arkuszu obserwacji. Projekt pomocy wizualnej. Przygotowanie pokazu.

ad 10 symulacja, odgrywanie ról, drama

Zachowanie wykazujące rozumienie rozmaitych konwencji, zasad, reguł. Adekwatne wykorzystanie cech charakterystycznych dla danej sytuacji. Napisanie scenariusza lekcji.

ad 11 uczenie innych

Umiejętność wyjaśniania innym, dostosowywania poziomu treści do możliwości słuchacza. Przeprowadzenie wykładu, pokazu.

ad 12 projekty problemowe

Wykorzystanie zestawu wiedzy i umiejętności dla realizacji zadania ponad-tematycznego, ponadprzedmiotowego. Synteza doświadczenia w działaniu. Skonstruowanie planu działań, organizacja.

Opracowanie listu do postaci historycznej, wiersza obrazkowego, planu bitwy... Wyrażanie swego zdania w niekonwencjonalnej formie. Rozumienie różnych form ekspresji językowej i pozawerbalnej, stylistyki i konwencji. Umiejętność transformacji jednej konwencji w inną.

ad 14 kreatywne odgrywanie ról

Rozumienie rozmaitych konwencji, punktów widzenia, perspektyw i racji. Rozwiązywanie konfliktów.

ad 15 współpraca z innymi

Funkcjonowanie w rozmaitych rolach społecznych. Umiejętność kooperacji, komunikacji, asertywności.

ad 16 projekty i działania własne

Aplikacja nabywanej (w szkole i poza) wiedzy i umiejętności do własnego życia, między innymi:

1)    sprawne porozumiewanie się: komunikacja z innymi, autoekspresja, współpraca i asertywność.

2)    rozumienie siebie: samodzielne myślenie i rozwiązywania problemów, znajomość swych mocnych i słabszych stron, zainteresowań, wartości, przekonań, samodzielne podejmowanie decyzji.

3)    rozumienie świata: wiedza o stanach rzeczy, procesach i procedurach, konsekwencjach oraz rodzajach i źródłach informacji.

163


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Studium przypadku 73 Tabela 1. Harmonogram projektu e-learningowego Etapy
74 Studium przypadku W proces przygotowania i wdrożenia projektu zaangażowane były 3 osoby: kierowni
12.4.3. Studium przypadku Wnioski Pytania kontrolne Polecana literatura 13. Rola relacji
Metody dydaktyczne: prezentacja, dyskusja moderowana, wykłady, studium przypadków, analizy porównawc
Studium przypadkuProdukty turystyki biznesowej np.: 1.    XXIII Międzynarodowa Konfer
Przykładowe pytania egzaminacyjne Studium Zarządzania Ryzykiem - poziom I 1. W przypadku przeprowadz
ZT005 (3) 8 SPIS TREŚCI STUDIUM PRZYPADKU 8.1. EasyJet....................... 167 Pytania
socjo 10 118 Rozdział 4. Interakcja społeczna a życie codzienne Studium przypadku - podejmowanie ról
IMGy42 NATALIA -STUDIUM PRZYPADKU DYSPRAKSJI „Nie potrafię” — krzyczy Natalia — „jak się na to wchod
Inga Iwasiów Gender dla średniozaawansowanych 8 pytania przed oczami. Jednak dyskusje krytyczne, s
72 Studium przypadkuMaciej ŁawrynowiczSamorządowa platforma edukacyjna - e-learning w administracji
Studium przypadku 75 Tabela 3. Kurs język angielski w administracji publicznej Charakterystyka Jęz

więcej podobnych podstron