IMGp56 (2)

IMGp56 (2)



N. Postaram się pomóc Wojtkowi, będę realizować z nim dodatkowe zabawy i zajęcia. Myślę, że Pani mi pomoże.

M. Dobrze. Ale miała mi Pani pomóc w zdobyciu środków do życia, aby Wojtuś nie był głodny i mogłabym mu kupić jakąś zabawkę.

Nauczycielka udziela rad, jak otrzymać pomoc socjalną.

M.    Dziękuję bardzo.

N.    Proszę bardzo i myślę, że powinnyśmy się jeszcze spotkać, aby omówić problemy Wojtusia.

M. Dobrze!

Ustalają termin następnego spotkania.

III. Kolejna zaplanowana sytuacja

Podczas spotkania nauczycielka przekazuje informacje, jak pomóc Wojtusiowi w jego dalszym rozwoju.

Załącznik nr 2. Analiza dokumentów Wojtka

Na podstawie przeprowadzonej analizy książeczki zdrowia dziecka oraz karty zgłoszeń i dodatkowych zaświadczeń lekarskich stwierdzono, że:

Wojtek po urodzeniu otrzymał 8 punktów Apgara. W trzecim miesiącu życia zachorował na zapalenie górnych dróg oddechowych, a za 2 miesiące na zapalenie krtani. Następował nawrót choroby, w konsekwencji Wojtek przebywał kilkakrotnie w szpitalu. U chłopca występuje niedobór wagi i wzrostu.

W okresie niemowlęcym udokumentowano opóźnienia w rozwoju biologicznym i fizycznym - w 8. miesiącu zaczął siedzieć, a w 14. miesiącu chodzić. Z książeczki zdrowia wynika, że Wojtek choruje na astmę oskrzelową.

Z analizy zgłoszeń i relacji opiekunów dziecka wynika, że warunki materialne i bytowe są na bardzo niskim poziomie. Ojciec na zasiłku dla bezrobotnych, matka niepracująca. Mieszkanie składa się z dwóch izb mieszkalnych, kuchni i łazienki. Często w rodzinie brakuje pieniędzy na żywienie i inne potrzeby.

202


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
będę mówił poprawnie l i r1 4. Postaraj się poprawnie powtórzyć następujące słowa. kulig, ulica, do
?ADNIE PISZ? (20) Pokoloruj obrazek według wzoru widocznego pod obrazkiem. Z liter postaraj się ułoż
Ćwiczenia grafomotoryczne cz1 00020 Postaraj się przyozdobić sukienkę kolorowymi szlaczkami. Możesz
132 boki spuszczali się z pośpiechem lyralijery nieprzyjacielscy; i już w nim uszykowani, celują ku
239 Uiszczam się w mera słowie, mówię za nim, a bardziej sam za sobą. Moja by była hańba, mój żal ni
332O KLEJNOCIE PRZOSNA. czas długi się bawił, na wszystkich expedycyach z nim w Moskwi był, oprócz
61 TOPOR. nie chciała go więcej dać do więzienia, owszejki dowiedziawszy się co zacz był, zjechała z
skanuj0009 Naspacerze Zając Szarak spaceruje na skraju lasu. Nagle... Co usłyszał zając na spacerze?
stronyF 47 (ilębokoSc jezioi (lab. 5.3, sli 15) micizy się /a pomoc:) somly cię /.arka /awics/oncgo
Mechanizmy rozwoju jednostki Dwa mechanizmy ; dojrzewanie i uczenie się. Dojrzewanie polega na reali
- umiejętność wczuwania się w położenie innej osoby. Realizowane przez: scenki, praca metodami
ne jest z nim prawo potęgowe. Wyobraźmy sobie, że interesujemy się trzęsieniami ziemi i ich rozkłade
To z nimi będziesz miał do czynienia! Do kogo możesz zwrócić się o pomoc, gdzie i kiedy załatwić swo

więcej podobnych podstron