INSTRUKCJA PUG@5 w

INSTRUKCJA PUG@5 w




L


Rys 3 63. MOCOWANIE POMPY WTRYSKOWEJ I nsfcfftki kopUkows prrewodów rntrylfcowyth



9



9


■    Wymontować przewody wtryskowe

■    Odłączyć od pompy wtryskowej wszystkie ciągną i przewody, również elektryczne.

■    Wykręcić świece żarowe.

■    Włączyć bieg i obracając podniesionym kołem w kierunku jazdy, ustawić koło zębate pompy wtryskowej w położenie odpowiadające punktowi ZZ (jak na rys. 3.52).

■    W miejsca pokazane na rysunku 3.30 wkręcić śruby M8 x 1.25 (6) i (7) o długości 35 mm (dla pompy Bosch) lub 30 mm (dla pompy Roto Diesel) W razie trudności ze „złapaniem" gwintu poruszyć wałem korbowym w przód i w tył. Śruby wkręcić całkowicie palcami.

■    Zablokować odpowiednio kolo zębate pompy wtryskowej i poluzować nakrętkę koła.

■    Odkręcić trzy nakrętki (3. rys. 3.63) przedniego mocowania pompy i śrubę (2) tylnego mocowania.

Wyciągnąć pompę, odkręcając jednocześnie nakrętkę kola z walka.

Pompę wtryskową zamontować w następujący sposób.

■    Usunąć zdejmowany kołnierz z kola pompy (dwie śruby).

■    Włożyć pompę. W tym celu tak obrócić jej wałek, aby klin na wałku wszedł. w rowek w kole zębatym. Dopiero wtedy można całkowicie wsunąć pompę.

■    Wkręcić palcami nakrętkę mocującą kolo pompy.

■    Przykręcić wstępnie trzy nakrętki i jedną śrubę mocowania pompy do

■    Dokręcić nakrętkę mocującą kolo momentem 50 N m,

■    Umocować dwiema śrubami zdjęty kołnierz.

■    Wykręcić obie śruby ustalające położenie koła pompy.

Nie wolno jeszcze obracać walu korbowego.

■    Pod pompę wtryskową podstawić naczynie lub przykryć alternator grubą szmatą, która nie przepuści paliwa podczas przeprowadzania następnej operacji, jaką jest ustawianie początku tłoczenia.

Pompa wtryskowa Bosch

■    Zdjąć pokrywę głowicy.

1E


■    Obrócić wal korbowy na początek otwierania zaworu wydechowego w 1. cylindrze (druga krzywka licząc od strony kola zamachowego).


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
INSTRUKCJA PUG@5 c • Unieruchomić koło zębate pompy wtryskowe), wkładając dwie śruby M8 x 40 (2) i
INSTRUKCJA PUG@5 x Ryl 3 64 USTAWIANIE POMPY WTRYSKOWEJ BOSCH ■    Wykręcić korek gw
32282 INSTRUKCJA PUG@5  Rys. 2.49. DEMONTAŻ POMPY OLEJU ROZBIÓRKA Rys. 2.50. WYJMOWANIE POMPY OLEJ
55748 INSTRUKCJA PUG@5  Rys 2.4. MOCOWANIE STABILIZATORA DO WAHACZA 6 — iruba drążka 7  
INSTRUKCJA PUG@5 ) Rys. 2.109. MONTAŻ OSPRZĘTU SILNIKA f ■    Wykonać dwa obroty wal
Obsługa i naprawa Audi (184) O. O I L. IV 11X1 *f ■ uuiwr Rys. 3.4. PODSTAWOWE USTAWIENIE POMPY WTRY
Obsługa i naprawa Audi (85) Rys. 2.108. MOCOWANIE POMPY WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO (silnik ośm
INSTRUKCJA PUG@5 b Rys. 3 25. MONTAŻ PIERŚCIENIA U ^SPEŁNIAJĄCEGO WAŁ KORBOWY OD STRONY NAPĘDUROZRZ

więcej podobnych podstron