Podręcznik Zaręby1

Podręcznik Zaręby1



3.1.2.    Infrastruktura ekoturystyczna i usługi jej towarzyszące ................. 79

3.1.3.    Dostępność miejsca podróży ................................ 82

3.2.    Charakterystyka popytu ekoturystycznego ............................ 83

3.2.1.    Charakterystyka ekoturystów ................................ 85

3.2.2.    Segmentacja rynku ekoturystycznego w Polsce    ...................... 89

3.3.    Strategia marketingowa ekoturystyki ............................... 94

3.3.1.    Istota i rodzaje strategii marketingowej w ekoturystyce ................. 94

3.3.2.    Instrumenty realizacji strategii marketingowej ekoturystyki ............... 100

3.3.3.    Wizerunek firm i regionów ekoturystycznych ....................... 104

3.4.    Specyficzne cechy strategii marketingowej regionów ekoturystycznych ............ 110

ROZDZIAŁ 4. EKOTURYSTYKA NA ŚWIECIŁ ........................... 114

4.1.    „El Mundo Maya* - ekoetnoturystyka w Ameryce Środkowej ................. 114

4.1.1.    Przyczyny i cele powstania projektu ............................ 114

4.1.2.    Ekoturystyka „po indiańsku” ................................ 117

4.1.3.    Gwatemala - centrum Świata Majów ........................... 123

4.2.    Ekoturystyka w różnych zakątkach świata ............................ 128

4.2.1.    Projekt Annapurna w Nepalu ............................... 128

4.2.2.    Ekologiczne letnisko na Wyspach Dziewiczych    Stanów    Zjednoczonych........ 131

4.2.3.    Zielona turystyka w Parku Narodowym Hortobagy    na    Węgrzech........... 134

4.2.4.    „Śladami wilka” w rumuńskich Karpatach ........................ 139

4.2.5.    Projekt „Ekologiczna Elba” ................................ 143

4.2.6.    Ekoturystyka w Krainie Czyngis-chana .......................... 145

4.2.7.    Ekoagroturystyka na białoruskiej wsi ........................... 148

4.3.    „Turystyka dla jutra” - nagrody dla projektów' rozwoju ekoturystyki ............. 152

4.4.    Organizacje zajmujące się planowaniem i promocją ekoturystyki ............... 154

ZAKOŃCZENIE. EKOTURYSTYKA SZANSĄ DLA    POLSKI ................... 158

WYKAZ NAZW I SKRÓTÓW ORGANIZACJI ZAJMUJĄCYCH SIE ZAGADNIENIAMI TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ I EKOTURYSTYKI ....................... 164

WYKAZ WYBRANYCH ŚWIATOWYCH I EUROPEJSKICH DEKLARACJI, KONWENCJI 1 DOKUMENTÓW UWZGLĘDNI AJĄCYCH ZAŁOŻENIA TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ 166

BIBLIOGRAFLA ............................................. 168

ŹRÓDŁA Z INTERNETU ........................................ 177

179


FOTOGRAFIE


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Podręcznik Zaręby3 13.1.2. Infrastruktura ekoturystyczna i usługi jej towarzyszące Baza noclegowa D
44296 Podręcznik Zaręby1 W Deklaracji o Ekoturystyce z Quebec zawarto zbiór rekomendacji na temat r
10722 Podręcznik Zaręby8 WALORY EKOTURYSTYCZNEPRZYRODA I KRAJOBRAZ Wybrzeża morskie - klify Moher n
Podręcznik Zaręby0 Badano ekoturystów pochodzących ze Stanów Zjednoczonych i Kanady oraz ekotur -tó
Podręcznik Zaręby9 narodowe Towarzystwo Ekoturystyczne)21. Jest to międzynarodowa organizacja pozar
57830 Podręcznik Zaręby5 W programie rozwoju ekoturystyki założono trzy główne cele: •   
Podręcznik Zaręby9 rynku turystycznego Międzynarodowego Towarzystwa Ekoturystycznego (The Int natio

więcej podobnych podstron