Pytania do projektów inżynierskich

Pytania do projektów inżynierskich



TEMATY ĆWICZEŃ PROJEKTOWYCH Z MASZYNOZNAWSTWA

1.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do    ,

automatycznego mycia zielonego groszku. Wymagana wydajność 4 t/h. Wykonuje: 1 osoba,    i,

2.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do .automatycznego mycia czarnej porzeczki. Wymagana wydajność 3 t/h. Wykonuje: 1 osoba,wfcsiiflrO-

(5) Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do (Uijtódfllflrtj. automatycznego mycia ziemniaków. Wymagana wydajność 1.5 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

4.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do ręcznep klasyfikacji (sortowanie jakościowe) czarnej porzeczki. Operacja odbywać się będzie bezpośrednio po myciu owoców. Wymagana wydajność 3 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

5.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do ręcznej klasyfikacji (sortowanie jakościowe) kalafiora. Operacja odbywać się będzie bezpośrednio po myciu. Wymagana wydajność 5 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

6.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do rozdrabniania do postaci miazgi jabłek. Operacja odbywać się będzie bezpośrednio po myciu owoców. Wymagana wydajność 1 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

7.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do obierania ziemniaków. Wymagana wydajność 600 kg/h. Wykonuje: 1 osoba, 'ktS ycA^-O. ■Uczje.iaJL_


8.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać blanszownik do blanszowania zielonego groszku. Wymagana wydajność 3 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

9.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać blanszownik do blanszowania kalafiora. Wymagana wydajność 5 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

10.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do blanszowania szpinaku w liściach. Wymagana wydajność 4 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

(fi) Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie (wilk) do rozdrabniania odkostnionego mięsa. Wymagana wydajność ok. 0.7 t/h. Wymagany stopień rozdrobnienia: sito 3 mm. Wykonuje: 1 osoba,    -v)-w

12.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać przecieraczkę do pomidorów. Wymagana wydajność 1 t/h. Wymagany stopień przetarcia: sito 1 mm. Wykonuje: 1 osoba,

13.    Wykonać analizę techniczno-ekonomiczną i urządzenie do transportu na wysokość do 3 m mieszanek warzywnych po blanszowaniu. Wymagana przepustowość ok. 5 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

14.    Wykonać analizę techniczno-ekonomiczną i urządzenie do transportu na odległość 30 m mieszanek warzywnych po blanszowaniu. Wymagana przepustowość ok. 5 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

15.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do homogenizacji mleka normalizowanego. Wymagana wydajność 10 t/h. Wykonuje: 1 osoba, jpOUMCt Houfe

16.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do sterylizacji

UHT mleka homogenizowanego. Wymagana wydajność 10 t/h. Wykonuje: 1 osobaWw®.

17.    Wykonać analizę techniczno-ekonomiczną i urządzenie do transportu na odległość 10 m, świeżego mięsa wieprzowego, po rozbiorze. Wymagana przepustowość ok. 1 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

18.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do krojenia świeżej marchwi w kostkę o wymiarach 10x10x10 mm. Wymagana wydajność ok. 1 t/h. Wykonuje: 1 osoba,

19.    Na podstawie przeprowadzonej analizy techniczno-ekonomicznej dobrać urządzenie do krojenia ziemniaków, uprzednio obranych ze skórki, w plastry o grubości 1 mm. Wymagana wydajność ok.

1000 kg/h. Wykonuje: 1 osoba,

20.    Zaprojektować automatyczny układ elektryczny nagrzewania czekolady do temperatury T=55^58"C. Zbiornik na czekoladę o pojemności 60 dm , wymagany czas nagrzewania od temperatury 10°C maksymalnie 2 h. Przedstawić rozwiązanie problemu, dobrać elementy układu i narysować schemat połączeń. Wykonują: 2 osoby,


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
I. PRZYCHODY DYDAKTYCZNEAd.I.l. Dotacja podmiotowa MNiSW Do projektu planu na 2013 roku przyjęto kwo
IMAG3464 meeh Szabion płaski do projektowania tradycyjnego I (na desce kreślarskiej I
o © © o © ©DOŁĄCZ DO PROJEKTU!!! •wjdi na tficr* aAxcanjtiry.igcw.[Ji Utrij ZAPISZ SIE DO
Pytania do egzaminu inżynierskiego 2012_Strona 2 z 37 Spis Treści 1.    CHEMIA
I. PRZYCHODY DYDAKTYCZNE1.1.    Dotacja podmiotowa MNiSW ad.I.l.a-c Do projektu planu
IMAG3463 Szablon ptaki do projektowania I tradycyjnego I (na desce kreślarskie!) I ka
Pytania do egzaminu inżynierskiego z Zarządzania i inżynierii produkcji w roku akademickim 2014/2015
choroszy8 2. DANE WEJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA PROCESU TECHNOLOGICZNEGO Podstawą do opracowania proce

więcej podobnych podstron