s07 (8)

s07 (8)




Rozmieszczenie przyrządów pokładowych w pierwszej kabinie:

1 — zawór napełniania sieci instalacji powietrznej, 2 — butla tlenowa, 3 — zawór awaryjnego dopływu tlenu, 4 — aparat tlenowy, 5 — przyrząd kierujący lotniczego aparatu fotograficznego AFA-IM, 6 — zawór kierowania klapami lądowania, 7 — dźwignia „gazu", 8 — przycisk włączenia telefonu pokładowego SPU, 9 — przycisk włączenia nadajnika radiostacji, JO — dźwignia zmiany skoku śmigła, 11 — dźwignia zaworu odcinającego dopływ paliwa (przeciwpożarowego), 12 — dźwignia hamowania silnika, 13 — pedały, 14 — dźwignia hamowania kół, 15 — drążek sterowy, 16 — jeżyk do zabezpieczenia przycisku zrzutu bomb i do kierowania ogniem karabinu maszynowego UBS, 17 — zawór awaryjnego wypuszczania podwozia i klap, 18 — dźwignia awaryjnego wypuszczenia podwozia, 19 — dźwignia awaryjnego zrzutu bomb, 20 i 23 — dźwignia regulacji przesłonami silnika, 21 — dźwignia regulacji położenia fotela, 22 — rmdiobusola, 24 — dźwignia pompy ręcznej paliwa, 25 — pompa rozruchowa PN-1, 26 — zawór rozruchu silnika, 27 — zawór rozcieńczenia oleju, 28 — miska fotela pilota, 29 — zamek kabiny, 30 — tablica wyłączników elektrycznych, 31 — pokrętło kierowania klapkami wyważającymi steru wysokości, 32 — przełącznik iskrowników, 33 — wskaźnik ciśnienia tlenu, 34 — dźwignia wypuszczania podwozia, 35 — wskaźnik przepływu tlenu, 36 — wskaźnik kursu (busoli odległościowej), 37 — wskaźnik ciśbienia ładowania (manowakumetr), 36 — prędkościomierz, 39 — wysokościomierz dwu wskazówkowy, 40 — obrotomierz, 41 — zakrętomierz, 42 — busola, 43 — uchwyt awaryjnego zrzucania ruchomej części osłony kabiny, 44 — lusterko wsteczne, 45 — celownik kolimatorowy . 46 — zegarek AWRM, 47 — wario-metr, 48 — trój wskazówkowy kontroler silnika, 49 — sztuczny horyzont, 50 — termometr głowic cylindrów, 51 — woltoamperomierz, 52 — licznik zdjęć LAF, 53 — wskaźnik paliw o mierzą. 54 — wskaźnik ciśnienia w sieci powietrznej, 55 — wskaźnik ciśnienia powietrza w butli awaryjnej. 56 — wskaźnik położenia zasłonek przednich (żaluzji) silnika, 57 — przełącznik nadajnika, 56 — pokrętło kierowania bocznymi zasłonkamł~silnika59 — zabezpieczenie dźwigni awaryjnego zrzutu bomb, 60 — książka sterownicza radiopółkompasu

Przejście skrzydło — kadłub wykonano z profilowanych blach duralowych, przykręconych do skrzydła i kadłuba śrubami z płaskimi łbami. Konstrukcję płata tworzyły dwa nitowane dźwigary duralowe o przekroju dwuteowym, 19 żeber na każdym skrzydle oraz szereg profilowanych podłużnie duralowych, biegnących wzdłuż rozpiętości skrzydeł. Pokrycie płata wykonano z gładkiej blachy duralowcj. Poszczególne arkusze pokrycia skrzydeł były dokładnie pasowane na styk i przymocowane fftaskimi ni ta mi wpuszczanymi w blachę pokrycia, co w rezultacie zapewniło bardzo gładką powierzchnię. Między dźwigarami na przestrzeni od żebra pierwszego do siódmego umieszczono zbiorniki paliwa z blachy duralowcj o pojemności 173 dcm* każdy. Części dolnego pokrycia płata między dźwigarami, w miejscu zabudowania zbiorników pakwa, przykręcono za pomocą śrub z płaskimi łbami (wpuszczanymi). Pozwalało to na okresowy przegląd instalacji oraz wymianę zbiorników. Na lewym skrzydle umieszczono dajnik busoli odległościowej PDK-3, rurkę Pi to ta, oraz reflektor do lądowania w nocy, a na prawym fotokarabin S-13.

7


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
12276 s11 (10) Rozmieszczenie przyrządów pokładowych w drugiej kabinie: 1 — butla tlenowa, 2 — zawór
s11 (17) Tablica przyrządów pokładowych przedniej kabiny w wersji TS-8 BII: 1 — prędkościomierz, 2 —
CCF20090529005 (2) Zasady rozmieszczania zasuw odcinających: 1.    w pierwszej kolej
ZAWÓR NAPEŁNIAJĄCY BOCZNY ZN4
DSC00432 PNEUMATYCZNE I HYDRAUCZNE ELEMENTY AUTOMATYKI pierwszego rządu Przyrządy pomiarowo pierwsze

więcej podobnych podstron