skanowanie0020 (56)

skanowanie0020 (56)



Strategie dystrybucji

mmmmmiii


■    intensywna - dotarcie do maksymalnej

liczby punktów sprzedaży

■    selektywna - wybór ograniczonej liczby

pośredników

■    wyłączna - sprzedaż wyłącznie przez

j    jedep punkt sprzedaży lub

j    przedsiębiorstwo na danym

terenie

X

Wyższa Szkoła Ban tent a Marteetłfl# - Dystrybucja


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Marketing zróżnicowany pozwala na ogół na dotarcie do większej liczby nabywców niż marketing
skanowanie0015 (56) [ przepisy ]Poprawki do programuzwalczania choroby Aujeszkyego Zygmunt Pejsak, A
skanuj0180 urządzanie strategiczne 1.1. Tło historyczne17 korygowanie działań do osiągnięcia ce- fco
Slajd25 (34) Teoria podziału W warunkach rozwiniętej gospodarki towarowej dystrybucja produktu sprow
IMG@72 METODY REALIZACJI BADAŃ wywiady pogłębione {ln-depth łnten/iews) pozwalają na dotarcie do emo
143 STRATEGIE WYSZUKIWAWCZE UŻYTKOWNIKÓW POINFORMOWANYCH. ANALIZA... do korzystania z zasobów
PTDC0039 (3) 5k lizujący strategię perswazyjną jest dobrą okazją do głębszego poznania osobowości uc
PwTiR029 56 Rozdział 2 Ustawa o s.d.g. odwołuje się ponadto do zasady poszanowania dobrych obyczajów
skanowanie0011 Przyklej następne koraliki tak, aby pasowały do pozostałych.HZZD-dZHZZ

więcej podobnych podstron