skanowanie0031 (37)

skanowanie0031 (37)



Czynniki wpływające na wybór mediów

Pojęcie

Znaczenie

i

Zasięg

Liczba osób odbierających przekaz reklamowy

Wskaźnik odbiory

Procent istniejących na rynku gospodarstw domowych, które oglądają określony program w telewizji lub słuchają danego programu w radiu

Częstotliwość

Średnia liczba kontaktów z konsumenta z emitowanym przekazem reklamowym

Punkty wskaźnikowe brutto (GRP)

Zasięg pomnożony przez częstotliwość

Koszt dotarcia do tysiąca odbiorców (CPM)

Koszt reklamowania podzielony przez tysiąc gospodarstw domowych odbierających przekaz reklamowy

Wyższa Szkoła Bankowa Marketing - Promocj


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanowanie0004 (204) Czynniki wpływające na wybór kanałów _dystrybucjiW Cechy rynku docelowego (cech
skanowanie0036 (21) J Czynniki wpływające na interpretacje laboratoryjnych badań endokrynologicznych
skanowanie0021(1) II CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ■I BIOTRANSFORMACJĘ LEKÓW S właściwości gatunkowe B płeć
Czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji: a) Cechy segmentu tynku: •
SAM16 7. Znaczenie czynników wpływających na wybór dostawcy Będą one zależały od materiału, który j
Slajd17 Czynniki wpływające na wybór Ml ^    ^poziomu posadowienia Układ warstw geote
RAPORTZasilacze UPS / Rodzaje / Czynniki wpływające na wybór ✓ Parametry techniczne / Zastosowania
Czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji: -    czynniki tynkowe (wielkość i
Czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji -    Czynniki rynkowe 1.
-ocena i wybór konkretnych pośredników Czynniki wpływające na wybór kanałów

więcej podobnych podstron