ftMUKnm niMu
MCBNO^a
Gmim Zofia Rosińska
Nr ag. 1619
ISBN 83-2334448-3 BSN 0239-782K
dl‘KU™>°y* °ovn*łó*
/«r.
Aft. wyć. 10J5 - . . . Aft. dni*. ]]•/,«
/Voc,u*<5ę baczono » wo, ł99, ”
Rozdział li PSYCHOANALIZA W BADANI ACH HUMANISTYCZNYCH.......9
A. Podli oi
B. Odbldr - odbiorę* .................#.......*.........!•
C. Forma.........................19
Rozdział lit KI NO WOBEC PROBLEMATYKI PSYCHOANALI TYCZNEJ 1
WIDZA . ♦ . 1 ............ m . . #V - . . g 0 0 0 i * . i i . a 4 # . . 4 # #99
A. Filmy Nfr«udowiki«M . . . ............................... 94
Ba Zagtdnlonid idoniyfikiejl i snu..................
C. Widz - zjawisko dwuznaczne i nierozpoznano 41
^Rozdzl ił 11^ GŁÓWNE POJĘCI A PSYCHOANALI TYCZNEGO MODELU WIDZA FI LMOWEGO............i • .............. 4 *........./f£ %
A. Widz śniący.................................... 99
9. Widz-w-1 uttrtO! identyfikacja i ciało ..........
C. Wid* pożądający: voyeryzm/ekshibi c Joni zm. f#tyszyzm « .79
D. Pozycja w takAcla 1 aktywność - system suture...... • 4 99
E. Podml ot *ł yszący......... . . . . . .............. ........ gg
F. Kobiela - widz ................., . . , ........ qr
Rozdział IV: WI DZ-W-TEKŚCI E I POZA MIM . . , .................119
A. Pożądanie w tekście .................
1. Edyp • detektyw w Ameryce............ #.#♦• . ... . . , 114
2. Bohaterka socrealizmu w poszukiwaniu tożsamości
eekaual nej . ,.....................................122
9. Kobieta ** wystawi ona na sprzedaż”: wamp i pornografia ........* *....... . . . .......- ............ *. - 4.. 199
B. Pożądanie tekstu ...........194
1. -Praca filmu” 1 M prac a snu”.................,. , . .139
2. Edyp — detektyw-w-tek Pele.................- ##. , 140
Rozdział V: WIDZ-W-SWIEC3E MUSICALU - PRÓBA SCALENIA ...... 149
A. System widza wewnętrznego i iluzja identyfikacji ,.,,147
B. Iluzja "tańczonych snów*’ ....... ................. , # , , 191
C. Iluzja świata przedstawionego.....194
Rozdział VI: WKŁAD PSYCHOANALIZY DO TEORII WIDZA PILMOWEOO 191
.199 . ITT 19!
Bi bl 1 ogr af i a Fi I mogr af 1 a Summa r y . . . .