SDC10463 (3)

SDC10463 (3)



I 2

3

4

5

Pauttjc treść fiagmentu wiersza M Czericuwskiej Żółte chodacz-ki.

TYDZIEŃ DRUGI

l\isnr/aiicwiiKk«łx»-ci dotyczących zwiera*

•zwrócenie uwagi na ich wygląd, sposób poruszania się,

• porównywanie wy-gjądu /wierzą dorosłych uch potomstwa (Program ujekonania przedszkolnego „Moje przedszkole"

MACedulacjaSa, Kielce 2002, s. 34).

Lubię psy

1

Rozwija uczucie sympatii do zwierząt na podstawie opowiadania A. Świrszczyńskiej Pim-

7UŚ.

2

Rozwija sprawność manualną podczas wypełniania kawałkami wełny tysunku psa.

3

Rozwija umiejętność określania tempa utworu podczas zabaw przy prosencc Puszek - Okruszek.

5

6

7

8

Obrabiały,lębwirfj, koiunracniiki.lunliL

podstawie kMą/hi S. Owczarka

• pamięta trcić wicIK®

BOBO i! ćw.2

M. Czotawska ŻóHt chodaczh.

K. W. Vupel Orf stóp <ł> główizbowy ruchowe dla itieciwwie-Au od J do 6 lal, a. 5, Jedność". Kielce 1999. Sylwety butów, kartki z narysowanymi sy 1 wetami różnych butów.

przedszkolaka)

TYDZIEŃ DRUGI

- potrafibyćopic-kuÓCZ)’ wobec zwierąl

T Dziurzyńska. H. Ra* tyńska.E.Stójowa/iya* będzie siwkę... A jak będzie deszcz, MW", Warszawa 1999. K.W.VopdOJstópdo gUw - gry i zabawy ruchowe dla dzieci h' wieku od 3 do 6 lat, cz.5. Jedność". Kielce 1999.

Kolorowe ilustracje.

Uteramra;

K. Wlażnik Wy-chowaniefizya-ne w przedszkolu,MWSr,Warszawa 1981.

S.MoliereA/eto-dyka wychowania fizycznego w przedszkolu. „Sport i Turysty-ka", Warszawa 1974.

1. Ćwiczeniapofan-ne-zestaw XIII (K. Wlażnik Wychowanie..., s. 176).

- umie wypełniać wiadrze rysunku różnym materia* km

s. 26 W-9

BOBO U -ćw.3

Sylwety psów.piłki,klej, awałki wełny.

-umie reagować na zmiany tempa

.WycbowaniewPrzcd-szkólu,,.,.WSiP,\ Warszawa 1987.

7


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
17785 SDC10463 (3) I 2 3 4 5 Pauttjc treść fiagmentu wiersza M Czericuwskiej Żółte chodacz-ki.
SDC10463 (3) I 2 3 4 5 Pauttjc treść fiagmentu wiersza M Czericuwskiej Żółte chodacz-ki. TYDZ
17785 SDC10463 (3) I 2 3 4 5 Pauttjc treść fiagmentu wiersza M Czericuwskiej Żółte chodacz-ki.
image 68 158 /Treść dalszych wierszy można uchwycić tylko w głównych zarysach.Ośrodkiem nowego buntu
HTML3 2.14. Tabele O ATRAKCYJNYM PRZEDSTAWIANIU...■ytctad 2.ezen wiersz, a w nim dwie komórki (ryc.
rys wierszyki (60) Uliczne sygnały Przez ulicę idą dzieci, gdy zielone światło świeci. Kiedy żó
Kilka zasad pisania skryptówKomentarze Komentarz o kilku wierszach, /* treść
rys wierszyki (60) Uliczne sygnały Przez ulicę idą dzieci, gdy zielone światło świeci. Kiedy żó
R.2.6 W panelu lewym zapisano tabelę o wymiarach 3x3, ostatnia kolumna ma scalone 2 wiersze. Treść t
2012 01 25 30 48R3 Bałut, propozycje pytań z STP. Warunek odpowiedzi — max. 10 wierszy, treść ujęta
s 26 27 Pr/cczylajmy wiersz Porazińskicj, uwydatniając jego treść: Duje, duje wiatr w kominie, narze
scandjvutmp7a01 Nauka wierszy. • 111 Natomiast dla dzieci starszych należy treść wierszyków pogłębi

więcej podobnych podstron