IMGP62 (4)

IMGP62 (4)



Handy Ch., Wiek przezwyciężonego rozumu. Business Press, Warszawa 1998.

Hedbeig B. i inni, Virtual Organizarions and Beyond. Discover Imaginary Systems, John Wiley & Sons, Chichester 1997.

Hunf VD., Process Mapping, How to reengineer Your Business Processes, John Wiley & Sons, Chichester 1996.

Jarillo J.C., Strategie Networks. Creating the Borderless Organization, Butter-worth-Heinemann Lid., Oxford 1993.

Johnson J.C., Wood D.F., Contemporary Physical Distribution and Logistics, Third Edition, Macmillan Publishing Company, New York-London 1986.

Kempny D., Co-markeship: Zarządzanie dostawami w biznesie przeszłości, t. 1, materiały na konferencję międzynarodową Logistic’s 98, Poznań 1998.

Kempny D., Dynamiczne sieci informacyjne w obsłudze klienta, „Problemy Ekonomiki Transportu” 1997, nr 2.

Kempny D., Obsługa klienta, AE, Katowice 1997.

Kempny D., Strategie Business Logistics, „Gospodarka Materiałowa & Logistyka” 1994, nr 7-8.

Kempny D., Typy i logistyka organizacji sieciowych, „Gospodarka Materiałowa & Logistyka” 1999, nr 3 i 4.

Kempny D., Zapasy w systemie logistycznym firmy, AE, Katowice 1995.

Kempny D., Kisperska-Moroń D., Obsługa klienta w logistyce współczesnej firmy, „Gospodarka Materiałowa & Logistyka” 1994, nr 1.

Kempny D., Pi niecki R., Obsługa klientawybrane wyniki badań ankietowych, „Gospodarka Materiałowa & Logistyka” 1998, nr 11,

Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.

Lambert D.M., Stock J.R., Strategie Logistics Management, R.D. Irwin Inc., Boston 1993.

Loomba A.P.S., Product Distribution and Service Support Strategy Linkages: An Empirical Yalidation, „Physical Distribution & Logistics Management” 1998, Vol. 28, No 2-3.

Maddison R., Damton G., Information System in Organization. lmproving Business Processes, Chapman & Hall, London 1996.

Manganelli R.L., Klein M.M., Reengineering. Metoda usprawniania organizacji, PWE, Warszawa 1998.

McHugh P., Merli G., Wheeler III W.A., Beyond Business Process Reengineering, John Wiley & Sons, New York 1995.

McHugh P., Merli G., Wheeler III W.A., Beyond Business Process Reengineering. Towards the Halonie Enterprise, John Wiley & Sons, New York 1995.

Mintzberg H., The Strategy Concept I: Five Ps for Strategy, „Califomia Management Review” 1987, Vol. 30, No 1.

Nosal Cz., Psychologia decyzji kadrowych, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997.

Oleksy A., System dystrybucji i strategie obsługi klienta producentów artykułów masowej konsumpcji rynkowej, praca magisterska pod kierunkiem D, Kempny, AE, Katowice 1997, maszynopis.

Pfohl H-Ch., Systemy logistyczne. Wydawnictwo ILiM. Poznań 1998.

Pfohl H-Ch., Mayer S., Trendy i strategie w logistyce europejskiej. „Logistyka”

1999,    nr 5 i 6.

Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. PWE. Warszawa 1999.

Przybyła A., Koncepcja zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie produkcyjnym, praca magisterska pod kierunkiem D. Kempny, AE, Katowice 1996, maszynopis.

Restrukturyzacja a konkurencyjność przedsiębiorstw, praca zbiorowa pod red. R. Borowieckiego, TNOiK, Kraków 1997.

Rozwój firmy. Teoria przedsiębiorstwa. Wprowadzenie, praca zbiorowa pod red. R. Gajęckiego, SGH, Warszawa 1997.

Rushton, A., Oxley J., Handbook of Logistics and Distribution Management. Ko-gan Page Ltd., London 1991.

Saijusz-Wolski Z., Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa

2000.

Schary M. B., Logistics Decisions, Text and Cases, The Dryden Press, Chicago 1984.

Skowronek Cz., Saijusz-Wolski Z., Logistyka w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa 1999.

Stern L.W., El-Ansary A.I., Coughlan A.T., Marketing Channels, Prentice-HaO Englewood Cliffs, NJ. 1996.

Stokłosa A., Strategia obsługi klienta światowego lidera w branży turbosprężarek praca magisterska pod kierunkiem D. Kempny, AE, Katowice 1998, maszyno pis.

Sznajder A., Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, wyćL II. Wj| dawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995.

West A., Managing Distribution and Change. The Total Distribution Concep John Willey & Sons, Chichester 1992.

Witkowski J., Metodologiczne podstawy strategii logistycznej w przedsiębiorstw!

„Gospodarka Materiałowa & Logistyka” 1993, nr 12.

Witkowski J., Strategia logistyczna przedsiębiorstw przemysłowych, AE, WrocU 1995.

Wojciechowski T., Zarządzanie sprzedażą i zakupem materiałów, PWE, Warszai 1999.

286


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
252 253 (10) Bibliografia 54. White R., Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi. Business Press,
37.Skarżyński P., Gibson R., Innovation to the core, Harvard Business Press, Boston Massachusetts, 2
DSC02478 Czynniki ryzyka ch.z.s. Wiek Uraz stawu Powtarzane przeciążenie Otyłość Rasa Czynniki
PA143523 Charles Handy, "Wiek paradoksu", Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1996;
/ książki business ^ press księgarnia internetowa I ZAMÓW DRUKOWANY KATALOG CENNIK I
37.Skarżyński P., Gibson R., Innovation to the core, Harvard Business Press, Boston Massachusetts, 2
1.    C. McDermott, 20 wiek. Design. Sztuka projektowania, wyd. Prowincja, 1998
000Tytuł AnalizaTECHNICZNAJack D. SCHmGER Przełożył: Wojciech Madej WIG-Press - Warszawa 2002
Lech Ostasz, Dariusz Jabłoński, Życie seksualne ludów pierwotnych i plemiennych, Wyd. Lekton Press,
87 // 50 29 wiek Krzysztofa Gruszczyńskiego w Teatrze Kameralnym w Warszawie; w reż. i scenogr. J.
n^uk R.V"Ka XXI Wiek 201 marca 2serwis pi PRACUJEMY TAM ODZIE INNI NIE DAJĄ
Zdjęcie0601 Na więk- / /ch wyspach vrv iep*ijc więcej t£itunkmv roślin i /w/er/ai ma na mniej s
4. J. Kall: Promocja sprzedaży. Businessman. Literatura obcojęzyczna: Ch. Futrell: Sales management.

więcej podobnych podstron