27367 Zdjęcie0140 (4)

27367 Zdjęcie0140 (4)



b«dmnej firmy w stosunku do konkurentów w zakresie kluczowych obszarów

---

łSgi obezerów dk nabywcy

Kluczowe obszary

Ooene kjntrrfonownte pozzczagćbycfi obszarów pnesz nabywców

Średnia

wysoka

b. słaba

dosta

teczna

wyróżnia

JRee

(7) Dobra JakoSć urzadzeó

a

\>

a

*

(t) Konkurencyjna cena

(5) Dogodne watunW pMnaid

__Z

3

^Tkwwtwse tfosaams czgirt vZ/ zsrrwenwycb

1

1 i 1 a

\\y

7j

®3s2isggsŁ«

_

lk J

lis 1 / /

\

(7) Reputecte Srany

Jy

#- — — — analizowana firma W    konkurent A •■■■■» konkurent S

Ź r 6 d I o Opnoowanie własne na podstawie analizy firm z branży maszyn «łs przemyśle spożywczego

punki odniesienia danego konkurenta (np. lidera rynkowego) lub określony grapę konkurentów.

W celu poprawy skuteczności działania firmy szczególnie istotne jest iwróceme uwagi na poprawę słabszego funkcjonowania obszarów postrzeganych przez nabywców jako kluczowe (np. łatwy dostęp do scn»ivu •KfcmcmegD —< rysunek 2.7). Ocena została bowiem dokonana prasa

S7


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Uniwersytet Ekonomiczny Jeżeli przedsiębiorstwo ma mocną pozycję w stosunku do konkurentów, wtedy je
Zdjęcie121 2 UPRAWNIENIA DWUIZBOWEGO PARLAMENTU W STOSUNKU DO PARLANENTÓW KRAJOWYCH -LANDÓW 1. Spraw
kryt4 1)    preferencje w stosunku do kandydełów w zakresie wykształcenia i kwei
Zdjęcie0559 Specjacja allopatryczna nowy gatunek pow staje w wyniku izolacji geograficznej w st
skanuj00060003 Model SPACE Konkurencyjną techniką w stosunku do metody TOWS/SW0T pozwalającą na wybó
-1- Jakość win jest konkurencyjna w stosunku do innych firm zajmujących się bezpośrednią sprzedażą w
70509 Zdjęcia 0025 (5) 1 / • 1 / • r; wyjściowego ma stosunek wysokości wytłoczki do jej długości.

więcej podobnych podstron