Obrazf1 (4)

Obrazf1 (4)



praktyka szkolna

J. MmI tłoea ■ trzy pap Kuii grup* 2. Ocena prac tea pvt MKfKMk Kig—jt i*w*owi|nw    Każdy aa*i«pn« cup przebiega podrfeoK

i* + l4«tfcO/


\aT


+ let


+h

-l&j


sf* u aNkr tcnciki. kadet, <**


5. Ustne nkhiHwk opowiadań pw dzieci * taki sposób, aby nic ztnicaiać kotepnfci

1.    Utinifk na tabhcy kolejnych wyrazów. droga, obiad. kara. słońce, setce.

2.    Ustne okładanie opowiadań przez <tńca.

I. Wybór przez dzieci najładniejszych. tuj-ciekawszych opowiadań.

KWARTALNIK DLA NAUCZYCIELI I WYCHOWAWCÓW

PSYCHO

Logia

szkole

informacje; .Ctttr#ł.tery* $p. I o.o.


~ co robiZ. by to przęiyZ •Psychotoftl.1 dla qimnaj|um


W


•Ca mb


•FasywiwK w sAob

•GĄ1Kto be chce dud* de «Mf



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
-    Arkusz kalkulacyjny w praktyce szkolnej. -    Projektowanie lekcj
2. Ocena opisowa w praktyce szkolnej uczniów klas początkowych Rozważania teoretyczne i materiał emp
ONACY SCHRE ŚCIĄGA W PRAKTYCE SZKOLNEJ
wet jej poszczególnych sekwencji jako cząstkowych tej całości. Problemem praktyki szkolnej pozostaje
Test Genetyka2 z praktyki szkolno] -.i) allcl genu znajdującego się w genomie milnchondrialiiym; I
Test Genetyka4 1 z praktyki szkolnej    >    I  &nb
Test Genetyka r353S z Praktyki szkolnejTest z genetyki Poniższy test nie jest testem maturalnym, lec
12.    Metoda projektów w praktyce szkolnej / Elżbieta Sozańska. - (Metoda projektów,
CCF20080311002 Podejście lekarza do seniora... W praktyce lekarskiej obserwuje się trzy niekorzystn
2 (2516) Odpowiedzi na pytania o treść, rodzaje i bogactwo doświadczeń uczniów sąpodstawowe dla prak

więcej podobnych podstron