Obrazf0 (4)

Obrazf0 (4)



praktyk* SZkafctB

a me czerwone jak U mi f iKrfta gruszka


Łt    Sawka

ilhiwuli KMr#4«pWwMM BanLo łuktty mmttchody Bo » nich mogtyjeść lody.

K. S.    Da* rwrfrm.y

MuafriH. Xr zamictzkalu rodztna malarzy

oM rodziny katarzy

U rodzMy nulanr zamieszkał Atn Wnb

<1 ■    tohnj'/a> VMb    **«»r

łeżdo mm Pan Mróz i a«a W JTImgn wokół jon chłód Urodziny malarzy jaat CmAm ilaiafaiTr kolarzyj-at Uaftiw

Sł. i    Różne dziwy

Szedłem raz pa tlmdse I zobaczyłem kreta

kUmd. że nazywa tię Meta

Widziałem tez grzyby.

Które wyglądały jak ryby Tb nmlto mt tif śniło Ba to nigtly tif nic zdarzyła.

P. K    Przyjaciel

)$om przyjaciela kata

Ckm. dam ci skrzynię złota

Ale za żadne skarby nie oddam ci mojego

kata. |

ŁU    Na obrazie

Sa obrazie tą rzeczy molowone Widać, ar jest tam cod śpiewane kat lam leniwy domowy kot I pmcaś chomik. który nazywa tif Miot Latają tom kolorowe samochody 4 króliki jedzą lody Są tom kwiaty kolorowe

Wystawia tam głowę aniołek

Ar pieklą widać kociołek

Sm obrazek matowałam, gdy pśgC Im

Ł K.    San

indy nm dę mokre ptnkt

Którą jadła tnmrka

Igka. kadrą przykrywała cbiun

R. P.    takie matę

-V) takte małe krOktu Które aortę mokki Są takie matę zajączki Która lubią pączki Są takie małe ptrtki Która mają ogon niebieski.

Zabawa „Moje opowiadania*

- pierwszy etap

Cck«

• doNncpa w opowiadaniach koleżanek i kolegów fragmenty wkipilyt na pochwalą:

- potrafi dcMlnec pozytywne strony swojej pracy.

Pomoce: bią>ka pt. Cołineczka. kolorowe chuaki, utwór Atonio VivakStcgo Hiww, kartki y rebusami, duży motyl wydęty z kantonu.

A> Koiftiiroka

1.    Są Ury grupy. Dzieci «iada|t w kręgu, słuchaj:! czytanego przez nauczyciela fragmentu bajki Cabneeskm dotyczącego przygody z motylem.

2.    Zabawa integracyjna.

Dzieci podają sobie z rąk do rąk wymyślonego. istniejącego w wyobraźni motylka. Starają caę podawać go sobie delikatnie, ale tak. aby go nic wypuścić t rąk.

Ekspresja muzyczno-ruchowa.

Przy muzyce Antonia Vivaklicgo - taniec motylków dzieci wybierają *obu dwie chustki. Chustki imitują skrzydełka Nauczycielka zaprasza motylki na łąkę

B. Wprowadzenie

1.    Zabawa .Lista atrybutów". Dzieci podają atrybuty motylka, wykorzystując doznania zmysłowe z ćwiczenia wprowadzającego aa 2: Motylek jest...

2.    Nauczyciel pokazuje barwnego motylka wyciętego z kartonu. Zadanie dk dzieci brzmi: Powiedz, oo mogło «t przydarzyć ao-tyłkowi.

Indywidualne Wypowiedzi dzieci


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
MA1 (2) 5 —W T^Ł H. -*■ k:—u — 0Ć& /(/ /tkGMlk Z -i— i ___je. &
Książka PUS Jaki Jaka Jakie , Przymiotniki 1 (28) HEK3 ? lekki jak... id czarniak ■§> .zim
6) me zaliczyć praktyki, jeżeli student me odbył praktyki lub me spełnił ustalonych warunków odbywan
15 Przedstawione wyniki badań mają znaczenie praktyczne zarówno dla projektantów, jak i użytkownikó
PRAKTYKIFORUM EKONOMICZNESPOTKANIE INFORMACYJNE Zobacz, jak wygląda organizacja dużej międzynarodowe
41124 świątynia Ramzesa II w?u Simbel (fasada) _ ^ r ?,;ś - . / ^ * “ ^
_ nr 1fXXh    «w U«>*1,2,3-to +f^y vri«ai«*~»4i<Siitf nla 200$
Dobrym rozwiązaniem jest posługiwanie się tiybem kanałów a me częstotliwości, jak pewnie zdajesz sob
Świat Nauki 11 03 POLSKA EDYCJA aw«vwjlflinsukl.pl SCIENTIF A ME HICPokonać^ Jak schudnąći nie przyt

więcej podobnych podstron