82712 SDC10477 (2)

82712 SDC10477 (2)





34


Listopad

Mit-ma zab-ra-nia Bro-dsić w ka-łu-ży.

O Zabawa ruchowa kształtująca postawę ciała Styrie butów (S. Molicrc Metody

4n... s. 140).

&■ Ukłmdanicpuzzli, rysowanie na (emat dowolny, budowanie e. klocków.


po/najcwygjądpsa,

- rozwija percepcję wzrokową.

Metody: pokaz. Runiowa, ćwiczenia praktyczna.

Środki dydaktyczne: T.Dńurcyfel® .Ratyft8ka,E- Stójown Ajak będzie słońce ..

A Jak będzie deszcz..., A. Grześka Zajęcia mchowe w prześókDt*. K. Wtażnik Wychowanie fizyczne w przedszkole, obrazki, sylwety pttrm.

PRZEBIEG DNIA

I

S Składanie obrazka pociętego na części w całość (obrazek przedstawia psa) i przyklejanie go do kartki-ćwiczenia analizy: syntezywzrokowej.

O Ćwiczenia poranne - zestaw XH (łC Wlnźnik Wychowanie..., s. 136).

U

^ WzbudzcnieudziccisjTnpaiiidozwieTzajnapodsiawieopowiadaniaA-Świiśz-

czyńskiejPimpui(T.Dziurzyńska,ll.Ratyńska.E.StójowaA/ai. ,s. 161).

1.    Ćwic/enicspostrzcgawczoSci:

• wyszukiwanie na tablicy dwóch takich samych obrazków przedstawiających psy.

2.    Omówienie wyglądu psa (nauczyciel demonstruje psa-zabawkę):

-    Czym ma pokryte ciało?

-    Ile ma nóg. uszu.oczu...?

3.    Zabawa ruchowo-mtladowczg

Nauczyciel opowiada o psie. który biegał, szczekał, potem jadL tropił, spal. a dzieci naśladujączyimoici wykonywane przezpsa.

4.    Opowiadanie nauczycielanapodstawieutworu A. ŚwirszczyńskiejPimpuś.

5.    Omówienie treści utworu:

-    Jak wyglądał Pimpuś?

-    Czyim był psem?

-    Co przydarzyło skjPimpusiowi?

-    Jak skońc/Ą łosię opowiadanie?


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
enea 5 JtMs* Połącz Kropki, by rozwiązać zagadkę; Mit ma komina, kręci nim wiałr, wyfwarza prąd, dba
Zakłady Magnezytowe Ropczyce #RPC Free Float i struktura akcjonariatu 34% + 0,7% TFI
SDC10451 Listopad Igła naprzód - nitka za nią: ..ich fok cudnie tańczyć X panią. ~ Igła biegnie dro
ozdabianie?korowanie potraw garnierowanie food?koration?co str 1 (34) mmirnw • t * • 1 < i • €
13 M3 OrkowskaL ZAD132 —ą * a * ^ + Mą = O l , Ma = ~qa2 O < x < a M(x) = Ra- Ma — - qx2 = qa
Kana Hiragana $> fc & » t h *? A KA SA TA HA HA MA TA RA W
img01601 11 11tf" ła-wała, ło, łe, łu, ł. ła-wa, ma-ła ra-ma, ma-łe u-le, ma-ma ma ma-ło ro-li
Kolokwium II 12 zestaw 4,10 ZESTAW 34 Zmienna losowa X ma rozkład prawdopodobieństwa zadany funk
SDC10496 w horyzoncie *. Podobnie rzecz ma się z S e r a p i-s e m wprowadzonym do Egiptu w okresie
86002 SDC10414 Wrzesień Wrzesień Bo ma szafce kaczka z kurką. A tam znowu tygrys dziki Czasem gryzie

więcej podobnych podstron