Arkusz 5

Arkusz 5



SMOCZY GNIEW


Zdarzenie


Hordy Smoków nawiedzają wszystkie Krainy. Każdy Poszukiwacz"musi



Wróg - Smok


Moc: 8

Jeśli przegrasz walkę z tą tajemniczą istotą, twój Charakter zostanie zmieniony na Neutralny. Smok pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona. ■§


nony

m


Hordy Smoków nawiedzają wszystkie Krainy. Każdy Poszukiwacz "musi natychmiast stoczyć walkę ze smokiem o Sile 7.


4


natychmiast stoczyć walkę

rm nl/tarn Clio 7 i


Siła: 3

Smoczy jeździec zawsze posiada smoka. Dobieraj karty Przygód, aż znajdziesz kartę Smoka i połóż go na tym obszarze. Musisz stoczyć walkę z obydwoma Wrogami. Jeździec i jego smok pozostaną tutaj, dopóki ktoś ich nie pokona.

MS


utaj, .

qJ


Siła: 7

Smok zieje na ciebie ogniem. Obronisz się, jeśli wyrzucisz 1 kością mniej, niż wynosi twoja Moc. Jeśli ci się nie uda, tracisz 1 punkt Życia. Później walka rozgrywa się według normalnych zasad. Smok pozostanie tu, dopoki ktoś go nie pokona. ✓S


SMOCZY

KRÓL


Smoczy Król pojawia sie na Koronie Władzy. Pozostanie tam, dopóki ktoś go nie pokona.


U








Siła: 15

Jeśli twoja Siła własna jest mniejsza niż 8, Książę uzna, że nie jesteś godnym przeciwnikiem i uda się na Przeklętą Polanę.


Ta potężna broń podwaja twoją własną Siłę podczas walki ze Smokami. Używając jej, nie możesz posiadać żadnej innej Broni.


Smoczy mag


’4


Smoczy Mag może wezwać każdego Smoka, który znajduje się w tej samej Krainie. Wezwany Smok przelatuje na obszar, na którym się znajdujesz i natychmiast cię atakuje. Wezwanie powoduje również, że jego skuteczność ataku spada o 1 punkt. Wezwanie smoka traktowane jest jako twoja tura.


SMOCZY NAJAZD


f SmoczyThaiYk'


loka i

qJ


Smok przypuścił atak na i zrównał go z ziemią. Od teraz należy ignorować instrukcję tego obszaru i ciągnąć na nim 1 kartę Przygody. Nie należy ciągnąć karty, jeżeli jakaś^ już tam jest.

M&


eży i

“m


Smoczy traper może przenieść cię na inny obszar w tej Krainie, zajmowany przez Smoka. Pomaga ci w walce z nim dodając 2 do twojej skuteczności, a następnie^, odlatuje.



Moc:

Smoczy upiór pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona. Jeśli przegrasz z nim walkę psychiczną, oprócz utraty 1 punktu Życia, stracisz również 1 punkt Mocy.







Smoczy HameiC

----


'I

i




Siła 13) będzie on strzegł tego Miejsca dla ciebie. Za każdym razem, gdy je odwiedzisz, otrzymasz 2 sztuki złota. Zamek i może zostać odbity przezinnego Poszukiwacza. - *


;amek * ez . j

M


Jeśli zapłacisz mu 3 sztuki złota, smoczy zdrajca doda 3 punkty do twojej Siły i Mocy podczas walki ze Smokiem." Po walce odleci bogaty i zadowolony na stos kart odrzuconych.


Mozesz uzyc zaklęcia zapisanego na tym zwoju, aby zmusić każdego napotkanego Smoka do zaatakowania innego, wybranego przez ciebie,. Poszukiwacza. Po użyciu odłóż tę kartę. (Sal


Smoczyca zaciekle broni swojego gniazda. Jeśli ją pokonasz, zdobędziesz smocze jajo.



d


nad tym obszarem, monstrum jest tak odrażający, że natychmiast uciekasz na sąsiedni obszar (możesz wybrać który), porzucając wszystkie swoje Przedmioty (zostaw ich karty na tym obszarze). Potem smoczydło odlatuje na stos kart odrzuconych..



o tern

;oJ

" ■*»<*


Moc: 7

Ta mglista istota postanowiła zawładnąć tym obszarem. Pozostanie tu, dopóki ktoś jej nie pokona.    ^ i

a



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Arkusz 5 SMOCZY GNIEW Zdarzenie Hordy Smoków nawiedzają wszystkie Krainy.
smoczy gniew 1f Smoczy Gniew Zdarzenie ©I Hordy Smoków nawiedzają wszystkie Krainy. Każdy Poszu
42285 Smoczy gniew2 Hordy Smoków wszystkie Krainy. Poszukiwacz "musi natychmiast stoczyć walkę&
2012 1 25252520016 Sposób wykonania: I. Ostatnia Wieczerza. Z arkusza P przenieś wy na kartony, a na
część D str 1 Arkusz D zadanie 1: Definicja tolerancji słownie oraz graficznie. Wszystkie wymiary na
masowość analizowanych zdarzeń, są weryfikowane przede wszystkim danymi statystycznymi 0 Podlegają
z (96) 2 2 Próbny arkusz maturalny R—10 Poziom rozszerzonyZadanie 1. (5 pkt) Wyznacz wszystkie pary
Arkusz 1 Możesz użyć tę kartę, aby odzyskać wszystkie punkty Losu. —ft* Możesz użyć tę kartę, a
Arkusz 1 ► Rodzina Śmierci Zdarzenie (Wybiła twoja godzina. Musisz ;; natychmiast odbyć spotkanie
Arkusz 1 Możesz użyć tę kartę, aby odzyskać wszystkie punkty Losu. —ft* Możesz użyć tę kartę, a
63270 Potęga Śmierci 1POTĘGA ŚMIERCI Zdarzenie E Żniwiarz postanowi} objawić wszystkim swoją potęgę.
ARKUSZ XII 6 Poziom podstawowy Zadanie 26.    2    p. Wyznacz wsz
ARKUSZ XXII 7 Arkusz XXII Zadanie 26.    2p. Oblicz sumę wszystkich liczb dwucyfrowyc

więcej podobnych podstron