DSCK0001

DSCK0001



OGÓLNA METODYKA NAUCZANIA RUCHU

Itymiar godzin: ogółem 45 godzin, w tym wykłady 15 godzin i konwersatoria 30 godzin.

1.    Geneza wychowania fizycznego.

2.    Wybrane zagadnienia kultury fizycznej, pojęcie kultury fizycznej, wychowania fizycznego, sportu, rekreacji- turystyki- leczenie formami kultury fizyczną.

3.    Wybrane zagadnienia dotyczące budowy i czynności narządu mchu.

4 Uczenie się czynności radiowych


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
wzór konspektu lekcyjnego WZÓR KONSPEKTU LEKCYJNEGO ćwiczenia semestr II I dla potrzeb metodyki nauc
konspekt WZÓR KONSPEKTU LEKCYJNEGO dla potrzeb metodyki nauczania ruchu - ćwiczenia semestr II i
Opis przedmiotu (sylabusu) na rok ak. 2011/2012 METODYKA NAUCZANIA RUCHU (MNR) ZAKŁAD REHABILITACJI
Przedmiot: TEORIA I METODYKA NAUCZANIA RUCHU I. Informacje ogólne Jednostka organizacyjna Wydział
DSC01621 METODY NAUCZANIA - UCZENIA SIĘ: Metoda podstawowa - pokaz Metoda uzupełniająca - wykład,
14. Metody dydaktyczne 45 godzin - wykład (w tym: wykład informacyjny, elementy konwersatoryjne. mat
Nazwa przedmiotu Liczba godzin Psychologia 10 godzin Metodyka nauczania 50 godzin Prawo o
Każeni liczba godzin laboratoriów 15 Ogółem liczba godzin przedmiotu
Metody nauczania: Wykład liczący 30 godzin oraz konsultacje (w zależności od potrzeb) oraz lektury
skanuj0030 (111) 60 Metody nauczania i wychowania nia przez uczniów. W pierwszym przypadku głównym n
skanuj0031 (103) 62 Metody nauczania i wychowania Bardziej zaawansowanym teoretycznie, a jednocześni
skanuj0032 (131) 64 Metody nauczania i wychowania fakt, że uwzględniają one w swoim przebiegu właści
skanuj0033 (128) 66 Metody nauczania i wychowania delikatne naprowadzenie na inną drogę i wskazanie,
skanuj0035 (114) 70 Metody nauczania i wychowania Powtarzając za R. Więckowskim — jeżeli nauczyciel

więcej podobnych podstron