img053 (16)

img053 (16)



Ed Ludbrook

Lekcja Pierwsza

Inspirujemy znajomych

Pierwszą lekcją dla Ciebie powinno być ukazanie Ci wielkiego obrazu o tym, w jaki sposób działać i dlaczego marketing sieciowy jest dla Ciebie odpowiedni. Jako dystrybutorzy, jesteśmy w branży sprzedaży i marketingu, więc jaka jest strategia?

STRATEGIA MARKETINGOWA

Sprzedajemy bezpośrednio klientowi. Aby zdobyć swoich klientów, zwracamy się do ludzi, których już znamy lub spotykamy w naszym codziennym życiu. Możemy ich nazwać „znajomymi”. W tym biznesie mówi się o nich, że to Twój „ciepły rynek”.

Znajomi to bardzo ogólny termin, dotyczący wszystkich — od najbliższej rodziny, po dalszych krewnych i znajomych, starych lub nowych. Wszyscy oni tworzą grupę, którą można nazwać Twoją „siecią towarzyską”. Według specjalistów zajmujących się zagadnieniem społecznego networkingu, szacowana liczba ludzi, których z pamięci zna każdy dorosły człowiek, wynosi ok. 500 osób.

100% SukcesuPodstawy

Możemy dotrzeć do naszych znajomych, ponieważ łącza nas z nimi pewne relacje. Daje nam to stałe możliwości prezentacji naszych produktów i współpracy, jakie stwarza biznes marketingu sieciowego, ale pod pewnymi warunkami. Warunki te omówione są w punkcie dotyczącym strategii sprzedaży.

Sprzedajemy także ludziom, których spotykamy w naszym codziennym życiu; zwykle są to osoby poznane przypadkowo. Dlatego zawsze powinieneś mieć przy sobie jakieś dobre, stosowane w Twojej firmie narzędzie marketingowe. Możesz ich spotkać w supermarkecie, w pracy, w szkole lub na wakacjach. Zawsze zaistnieją okazje, z których w każdej chwili możesz skorzystać, jeżeli tylko zechcesz. Większość ludzi w tego typu okolicznościach spotyka ponad sto nowych osób w ciągu roku.

Ciepły rynek = społeczna sieć + zwykle napotykani ludzie

Zimny rynek

„Zimny rynek” to ludzie, z którymi nie łączą Cię żadne relacje. Wśród nich znajdziemy dwie kategorie: ludzie, których przyciągasz do siebie poprzez działania marketingowe i ludzie do których zwracasz się bezpośrednio.

I uidzi możesz przyciągnąć używając działań marketingowych, których powinni nauczyć (!ię dwoi liderzy. Możesz używać tych działań po tym, jak zbliżysz się do Twojego ciepłego rynku lub w związku z kontaktami wynikającymi z Twojego ciepłego rynku. Ale oni nigdy nie powinni Ci zastąpić kontaktów z Twojego ciepłego rynku, jako, że jest on podstawą Twojego biznesu. My nie reprezentujemy biznesu, który sięga po zimny rynek bezpośrednio; my nie „pukamy od drzwi do drzwi”, nie wysyłamy ludziom spamu, ani leż nie używamy żadnej innej „profesjonalnej” techniki marketingowej.

STRATEGIA SPRZEDAŻY

Występują dwa typy sprzedaży: profesjonalna i poprzez inspirację. „Sprzedaż profesjo-ii.ilu.i” używana jest w biznesie, a sprzedawcy wykorzystują w niej specjalistyczne techniki sprzedaży, takie jak język zamykania i użyją presji, aby sfinalizować transakcję.

..Sprzedaż poprzez inspirację” występuje, gdy produkty są „miękko sprzedawane” przy użyciu jedynie informacji oraz inspiracji w celu „zainspirowania” osoby, aby ta dokonała zakupu. W tym przypadku trzeba odpowiadać na pytania i prosić klientów, by kupili 1,1/ jeszcze, bez użycia profesjonalnych technik sprzedaży. Nie wolno nam też NIGDY wywierać na kimkolwiek presji.

Hiznes marketingu sieciowego budują ludzie, którzy używają jedynie technik sprzede y poprzez inspirację i jako, że sprzedajemy „znajomym”, jedyne czego wolno nam używać w sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowym to sprzedaż poprzez inspi-i,i. |. Rozmawiamy z ludźmi, których znamy, prezentujemy im nasze produkty i dzięki pi wnosi i siebie, przez inspirujące opowieści oraz poprzez nasz entuzjazm, dana osoba

19


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
img063 (13) Ed Ludbrook Pierwszym powodem jest to, że istnieje wielu ludzi, którzy po prostu uwielbi
img066 (11) Ed LudbrookTWOIM PIERWSZYM CELEM JEST ZOSTAĆ LIDEREM Twórca Dopóki nie osiągniesz pozycj
Formalna strona pracy 16 stu do marginesów lewego i prawego. Tytuły rozdziałów i podrozdziałów powin
40 4 Rozdział 9Dobrzy znajomi Ktoś jest dla ciebie naprawdę ważny? Musisz o tym powiedzieć.E un teso
img087 (13) Ed Ludbrook on rozpocząć się jako pozytywny, a zakończyć jako negatywny lub odwrotnie. P
img099 (8) Ed LudbrookZDOBĄDŹ „The Knowledge” „The Knowledge” jest pierwszym interaktywnym kursem
img081 (14) Ed LudbrookPuls trzeciej generacji Każdy poziom, na którym są twórcy, nazywamy generacją

więcej podobnych podstron