PICT6001

PICT6001



Spdhring W.: QuaUtative Sozialforschung. Stuttgart 1989.

Strzelecka A.: Konstruowanie indywidualnych charakterystyk pedagogicznych W: Z metodologicznych i empirycznych problemów pedagogiki. Poci red. B Źcchowskicj. Katowice 1990.

Suhrwcicr H.: BcurtcHung geschddigter Kinder. Berlin 1976.

Sułek A.: Eksperyment w badaniach społecznych. Warszawa 1979. Szczepański J.: Dic biografsche Methode. W: R. Koning (red.): Handbuch der empirischen Sozialforschung. Stuttgart 1967.

Szczepański J.: Metoda dokumentów autobiograficznych w naukach społecznych.

„Kultura i Społeczeństwo” 1970a, nr 1.

Szczepański J.: Elementarne pojęcia socjologii. Wyd. 2, Warszawa I970b. Szostkiewicz S.: Procedury i techniki badań socjologicznych (Skrypt). Wyd. 2 poprawione i uzupełnione, Warszawa 1961.

Sztabiński P.B.: Aranżacja wywiadu. W: P. Dani łowicz, Z. Sawiński. F. Sztabiński i inni Podręcznik socjologicznych badań ankietowych. Warszawa !992a. Sztabiński P.B.. Prowadzenie wywiadu. W: I*. Daniłowicz, Z. Sawiński. F. Sztabiński i inni: Podręcznik socjologicznych badań ankietowych. Warszawa 1992b.

Sztumski J.: Ustęp do metod i technik badań społecznych. Wyd. 5 zmienione i uzupełnione. Katowice 1999.

Szuman S.: O sztuce i wychowaniu estetycznym. Warszawa 1962.

Szuman S.: Znaczenie dzienników młodzieży jako źródła poznania jej psychiki oraz metoda korzystania z tego źródła opracowania materiałów. W: Materiały do nauczania psychologii. Pod red. L. Wołoszynowcj. Seria III, t. 2, Warszawa 1973.

Szustrowa T.: Swobodne techniki diagnostyczne. Warszawa 1987.

Śliwcrski B.: Współczesne teorie i nurty wychowania. Kraków 1998.

Tausch R.t Tausch A.M.: Gesprdchspsycholherapie. Einfiihlsame hilfreiche Gruppen- und Einzelgesprache in Psychotherapie and alltdglichcn Leben. Wyd. 8 uzupełnione, Góttingcn 1981.

Thomac U.: Beobachtung undBeurteilung von Kindem und Jugendlichen. Wyd. 11, Haseł 1973.

Thomas W.I., Znaniecki F.: The Polish peasant in Europę and America. New York 1958.

Tomaszewski T.: Główne idee współczesnej psychologii. Wyd. 3 poprawione, Warszawa 1998.

TopolskiMetodologia historii. Wyd. 3 poprawione i uzupełnione. Warszawa 1984. Travers R.M.W.: An introduction to educational research. Wyd. 2, New York 1964.

Turlejska B.: Monografia pedagogiczna i studium przypadku. W: Orientacje »v metodologii badań pedagogicznych Pod red. A. Palki, Kraków 1998.

Tyler L.E.: Testy i pomiary w psychologii. Warszawa 1967.

Tyszkowa M.: Zachowanie się dzieci szkolnych w sy tuacjach trudnych Wyd 3, Warszawa 1986.

Wall W.D.: Wychowanie i zdrow ie psychiczne. Warszawa 1960.

Wallcn R.W.: Psychologia kliniczna. Warszawa 1964

Weber W. : Wegezum helfenden Gcsprdch. Gesprdchspsychotherapie in der Pra-xis. Wyd. 9. Munchcn 1991.

Wejland A.P.: Kwestionariusz. W: P. Daniłowicz, Z. Sawiński, F. Sztabiński i inni: Podręcznik socjologicznych badań ankietowych. Warszawa 1992.

Węglińska M.: Wiedza matek o postawach i motywacjach dzieci w młodszym wieku szkolnym. Szczecin 1999.

Withall J.: The dewiopment of a teacher for measurement of social cmotional climate in classroom. „Journal of Expcrimental Education" 1949. vol. 17.

Witzcl A.: Verfahren der qualitativen Sozialforschung. Cberblick und Altemati-vcn. Frankfurt 1982.

Wlodarck J., Ziółowski M.: Teoretyczny i empiry czny status metody biograficznej we współczesnej socjologii. W: Metoda biograficzna w socjologii. Pod red. J. Włodarka i M. Ziółkowskiego. Warszawa Poznań 1990.

Woodworth R.S., Schlosbcrg H.: Psychologia eksperymentalna. Tom 1, Warszawa 1963.

Wright H.T.: Obserwacyjne metody badania dziecka. W: Podręcznik metod badania rozwoju dziecka. Pod red. P.H. Musscna. T 1, Warszawa 19"0.

Wujek T.: Wykorzystanie dokumentów' w pedagogicznych badaniach środow iskowych. W: Metodologia pedagogiki społecznej. Pod red. R. Wroczyńskiego iT. Pilcha. Wrocław 1974.

Zaborowski Z.: Wstęp do metodologii badań pedagogicznych Wrocław 19”3.

Zaczyński W.P.: Rozwój metody eksperymentalnej i jej zastosowanie u dydaktyce. Warszawa 1967.

Zaczyński W.P.: Raz jeszcze o statusie ontologiczno-metodologicznym pedagogiki. „Ruch Pedagogiczny” 1984, nr 5-6.

Zaczyński W.P.: .Metodologiczna tożsamość dydaktyki. Warszawa 1988.

Zaczyński W.P.: Praca badawcza nauczyciela. Wyd. 4, Warszawa 1995

Zaczyński W.P.: Statystyka w pracy badawczej nauczyciela. Warszawa 1997.

Zaczyński W.P.: Zasady badań pedagogicznych. W: Pedagogika ogólna i subdy-scypliny. Pod red. L. Turosa, Warszawa 1999.

Zaręba E.: Analiza treści w badaniach pedagogicznych. „Ruch Pedagogiczny” 1984, nr 5-6.

329


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
img184 (3) Bardziej zaawansowani konstruktorzy powinni ulepszyć opisaną strzelnicę. Jednym z ulepsze
konstrukcje Zbigniew Gwóźdź Piotr Zarzycki Polskie konstrukcje broni strzeleckiej
KU Gwóźdź Z , Zarzycki P Polskie konstrukcje broni strzeleckiej Piotr Zarzycki / Zbigniew Gwóźdź I
PICT6081 Rozdział 7Narzędzia badawcze. Konstrukcja i zastosowanie Najtrudniejsze dzieło świata od
KONSTRUKCJE STALOWE Firma Formopex Sp. z o.o. z siedzibą w Strzelcach Opolskich, poszukuje kandydató
skanuj0009 stym: jest konstrukgą, która może zawierać pewne, elementy z realnego świata. Te elementy

więcej podobnych podstron