330

330



Zaręba E.: Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice. W: Orien-. tacje w metodologii badań pedagogicznych. Pod red. S. Palki, Kraków 1998.

Zawadzki B.: Wybrane problemy psychopatologii. W: Materiały do nauczania psychologii. Pod red. L. Wołoszynowej. Seria IV, t. 1, Warszawa 1965.

Zborowski J.: Proces nauki domowej ucznia. Warszawa 1961.

Zedler P., Moser H. (red.): Aspekte qualitativer Sozialforschung. Opladen 1983.

Żechowska B.: Wybrane metodologiczne wzory badań empirycznych w pedagogice (skrypt dla studentów pedagogiki). Katowice 1985.

Żechowska B.: Obserwacja w badaniach pedagogicznychniektóre kontrowersje. W: Z metodologicznych i empirycznych problemów pedagogiki. Pod red. B. Żechowskiej. Katowice 1990.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
58820 PICT6002 Zaręba F Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice. W: Orientacje H- met
DSC04329 Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice Empiryczne badania ilościowe i
38 39 (29) Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice mpiryczne badania ilościowe i
Slajd69 BADANIE SŁUCHU Ilościowe i jakościowe określenie ubytków słuch Lokalizacja miejsca uszkodzen
Wykład 1. Chemia analityczna Nauka o badaniu składu ilościowego i jakościowego substancji, obejmuje
44 45 (28) autorem jest A. W. Maszke1. Na tendencje badań ilościowych i jakościowych w pedagogice zw
zdjęcie3090 Temat 2. Badanie mikrobiologiczne ilościowo - jakościowe powietrza na oczyszczalni ściek
PICT6002 (2) 7„ręh.1 E.: Badania mpityazne Ilościom ijakoiaowc w Pedagogice. W: Or/e„. uwić w metodo
38481 PICT6206 18 WPROWADZENIE DO METODOLOGII BADAŃ PEDAGOGICZNYCH We współczesnej metodologii badań
17 Lalak Danuta drhab. nauki społeczne pedagogika społeczna, praca metodologia badań
PICT5836 Potrzeba l>;ic!;iii jakościowych w pedagogice 1 mcino oczywiście byłoby uznać badania il
PICT6375 ROZDZIAŁ IIIIlościowe i jakościowe badania pedagogiczne 1. Badania ilościowe i jakości

więcej podobnych podstron