43779 P4090090

43779 P4090090



* 130    CIĄGNIK URSUS MF 255


Koła tylne


Rozstaw kół przednich może być regulowany na następujące wymiary: 1350, 1500, 1800 mm (patrz schemat rys. 86).

Regulacja rozstawu (rys. 85):

podłożyć kliny pod koła tylne i podnieść przód ciągnika tak, aby koła przednie nie dotykały podłoża,

-    odkręcić dwie nakrętki i wyjąć śruby 1 z podkładkami z obu półosi,

-    poluzować przeciwnakrętkę 2 i śrubę 3 z obu stron ciągnika,

-    przesunąć półosie wysuwane i drążki podłużne do wymaganego rozstawu kół,

-    włożyć śruby 1 tak, aby łby śrub były umieszczone w trójkątnych otworach belki osi, a następnie założyć podkładki i dokręcić nakrętki momentem 210-231 Nm,

-    dokręcić śruby 3 momentem 45 Nm i dokręcić przeciwnakrętki 2 z obu stron ciągnika.

UWAGA:

Przy regulacji rozstawu kół przednich nie wolno korzystać z pierwszego otworu belki zwrotnicy, od strony koła jezdnego.    .

Otwór fen ma inne przeznaczenie w niektórych modelach ciągników; w tym modelu jest zaślepiony.

Po zmianie rozstawu kół przednich wymagana jest regulacja ich zbieżności. Standardowy rozstaw kół przednich wynosi 1500 mm.

Rozstaw kół tylnych jest regulowany i wynosi dla kół 12,4/11-32: 1350, 1500, 1626, 1776, 1786, 1936, 2060, 2210 mm.

UWAGA:

Standardowy rozstaw kół tylnych 12,4/11-32 wynosi 1500 mm.

Regulacja rozstawu (rys. 87): wybrać wymagany rozstaw kół,

poluzować połączenia śrubowe tarcza-kołnicrz lub obręcz-tarcza albo obydwa jednocześnie, w zależności od potrzeb,

za pomocą podnośnika o udźwigu 5000 kg podnieść tylną oś ciągnika tak, aby koła tylne nie dotykały podłoża,

odłączyć obręcz od tarczy lub kompletne koło, albo wykonać obydwie operacje, a następnie obręcz połączyć z tarczą w wymaganym położeniu,

()0St.UGA 1 regulacja







R.r- 17. Schemat rozstawów kół tylnych - usytuowanie tarczy hola i obręczy u/jtlędem hołnifra (wymiar) ber iu»waw dotycz.) kół 12.4/11-32. wymiary w nawuuch dU kół na stdaat 9J/S-Tó/

UWAGA:

Jeżeli przy regulacji rozstawu następuje obracanie kół. należy każde z kół tylnych zamontować aa przeciwni) stronę, aby utrzymać ten sam kierunek rzeźby bieżnika opony.

- po zamontowaniu kół dokręcać stopniowo nakrętki kół do momentu 270 Nm d!a połączeń tarcza-kołnierz oraz 108,5 - 149 Nm dla połączeń obręcz-tarcza.

UWAGA:

Przy zmianie rozstawu kół z wodą w ogumieniu, ze względu na znaczną masę, zachować szczególną ostrożność I stosować urządzenie dźwigowe.

16. USTAWIENIE ŚWIATEŁ

\

Światła drogowe ustawia się przez pokręcanie trzema śrubami (rys. 88) wkręcając je łub wykręcając, zależnie od wymagań.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
large37674304 CIĄGNIK URSI.S Mf JS5 Rozstaw kół przednich może być regulowany na następujące wymiar
large37674304 Koła tylne Regulacja rozstawu (rys. 87): Hi CIĄGNIK UKSUS Rozstaw kół przednich może
77155 P4090092 134    CIĄGNIK URSUS MF 255 Reflektory [S3 0491 Rys. 91. Wymiana żarów
84269 P4090006 im CIĄGNIK URSUS MF 255 Praca na stoku 10.    Gdy WOM nie jest używany
P4090089 CIĄGNIK URSUS MF 255 Dokręcenie śrub i nakrętek kół sprawdzać co 125 niotogodzin. Moment do
P4090096 136    CIĄGNIK URSUS MF 255 Światła pozycyjne, hamulcowe „STOP" i kieru

więcej podobnych podstron