44075 P1010812 (2)

44075 P1010812 (2)



256 5. BELKI łODSUWHTCOWH

Siły poziome prostopadłe do toru suwnicy

H, ^-6.5 • 0.1 —a6JT.

Siły poziome rósrooltth do toru nuwnicy

a, M - 2'■ 6,5 • 0.12 -1. S6T.

Przy hamowaniu na jedno koło przypada

0.5-0.78T.

Maksymalny nacisk pionowy kola na szynę Jezdną z u względu ternem współczynnika dynamie,.,

A-»-6,3-l,3-8.45T.

Minimalny- nacisk pionowy

Am.-1.6* 1.1 - 1.3-2.3T.

Minimalna siła pozioma

1.«* 1.1 *0.1 -0,176T.

Stosunek rozstawu kół R do rozpiętości belki l

R 3,5

«—7-=^r=O.S83.    -

/ 6,0

Momenty i siły poprzeczne obliczono przy pomocy tablic 68 i 69, podających odpowiednie wzrtofc, współczynników dla belki pięcioprzęsłowej.


Wartości momentów gnących w belce podtuwnicowej obliczamy według wzorów

M-Gmgl*+ KmPl.

Obliczenie momentów gnących

plł=0,610-6,0I=22,0 Tm,

/*/-8,45-6,0=50,70 Tm,

+0,109-50.70    + 5,526 - 6.296 Tm.

Mi-IW»i-22jl    —0,770

-0,010- 50.70    -0,507—0.263 Tm,

+0.177-50.70    + 8,974— 10,272 Tm

AA—0/759-22,0    =1,298

-0.020-50.70    - 1.014=0.284 Tm.

+ 0.208• 50,70    +10,546= 12.152 Tm

A/j - 0.073 ■ 22,0    —1.606

1,470- 0.138 Tm


-0.029-50.70

M**


+0.208 ■ 50.70

0 078-22.0

—0.039 50,70


+ 10,946-

1.716

- 1.977-


Alf**


+0,200- 50.70

0,072-22.0

-0.049- 50,70


+ 10.140-

1.548

— 2/484=


12* 262 Tm -0.261 Tm.

11,688 Tm —0,936 Tm,


+ 0,182-50.70    + 9,227-10,481 Tm

^.-0.057-22,0    -1^54

-0.058-50.70    - 2.941- -1,687 Tm.

+0,157-50.70    + 7.960- 8,642 Tm

=0.031 • 22.0    -0.682

-0,068-50.70    - 3,448- -2.766 Tm.

+0,097-

50.70

+ 4

,918 - 4,830 Tm

M«— i

-0.004-

22.0

-0,088

— 0,078'

•50.70

3,955- -

- 4.043

Tm,

+ 0,023-

■50,70

+

1.166-

0.066

Tm

M»- -

-0.050-

22,0

SB

— 1,100

-0.092-

50,70

4,664—-

5,764

Tm.

+0,026-

50,70

+

1,318— —

0,992

Tm

-

-0,105-

22,0

-2,310

— 0,170-

50,70

8.619 — —

10^129

Tm.

+0,032-

50,70

+

1.622-—

0,654

Tm

A/i i ™ “

- 0,058 ■

22,0

— 2,276

—0.116

■30,70

5,881 — —

8.157

Tm.

+0.105'

30,70

+

5,324—

4.884

Tm

Mn — -

-0,020'

■22,0

=

—0,440

—0,099-

•50.70

5.019— -

5,459

Tm.

+ 0,150-

50,70

+

7,605-

7.781

Tm

0,008

•22,0

■ 0,176

- 0,082 •

50,70

+.

4,157--

3.981 Tm,

+ 0,168-

50,70

+

8,518—

9.090

Tm

0.026'

22,0

—0,572

-0,065-

50,70

3,296- —

2,724

Tm,

+ 0,160-

50.70

+

8.112—

8.838

Tm

M,3-

0.033

; 22.0

-0.726

—0,049'

50.70

2,484 —

1,758

Tm.

Konatrukcje bctono'


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSC16 (6) Jest skierowana wzdłuż promienia prostopadłego do osi jezdni. Wartość siły zależy od prom
35 (51) i od kątów ich odchylenia od poziomu, dla tej samej siły zewnętrznej wywołanej wiatrem wieją
img070 70 tu VSV# służy do pomiaru kątów poziomych, drugi limbus - pionowy - vooi> tęwany prostop
img103 103 poziom; drugą pio»tą leżącą w płaszczyżaie alidady, w kierunku prostopadłym do la, o tym
Obraz6 (104) 3. OBROTY I KŁADY Zadanie 3.1. Dany jest punkt P i oś obrotu / prostopadła do rzutni p
Moment siły względem osi jest to moment rzutu siły na płaszczyznę prostopadła do osi względem p
3 (275) a • prosta ponowa - prostopadła do rzutni poziome/ i równo/egła do pionowe/ a prosta celowa
opracował matematyczny model tego rodzaju fal. Fale Love’a polegają na drganiach poziomych a prostop
PRZECZNICA - korytarzowe wyrobisko udostępniające, w przybliżeniu poziome, przebiegające prostopadle

więcej podobnych podstron