41527 Untitled Scanned 29 (9)

41527 Untitled Scanned 29 (9)



Wskazówki dla nauczycieli


A 4


w. 187

Nauczyciel omawia z dziećmi ilustrację, następnie zachęca do konstruowania zadań-histo-ryjek, które będą się kończyły wybranymi pytaniami. Obliczenia dzieci wykonują z wykorzystaniem liczmanów. Następnie zapisują działania.

w. 188

Nauczyciel wraz z dziećmi analizuje ilustrację. Następnie dzieci szukają potrzebnych informacji do konstruowania zadania o rybach, wypisują z rysunku potrzebne informacje i rozwiązują zadanie.

W. 189

Nauczyciel analizuje ilustracje razem z dziećmi. Inspiruje pytaniami do konstruowania zadań z wykorzystaniem jak największej liczby ilustracji. Zachęca dzieci do wymyślania historyjek — modyfikowania zadań, np. koty przyszły na mecz. Po pierwszej połowie koty białe obraziły się, bo przegrywały i poszły do domu. Ile kotów kibicowało do końca meczu? Każde dziecko wymyśla inną historyjkę.

w. 190

Uczniowie wycinają poszczególne zdania, odkładają zdania przekreślone, które uważają za zbędne, przyklejają ułożone zadania na kartkę z bloku i rozwiązują zadanie.

WP0907


w. 191

Uczniowie wycinają poszczególne zdania, odkładają zdania przekreślone, które uważają za zbędne, przyklejają ułożone zadania na kartkę z bloku i rozwiązują zadanie.

w. 192

Nauczyciel analizuje wraz z dziećmi treść zadania. Dzieci skreślają niepotrzebne zdania argumentując, dlaczego podjęły taką decyzję.

w. 193

Każde dziecko wybiera sobie jedno działanie i pisze do niego tekst zadania. Nauczyciel omawia wszystkie zadania skonstruowane przez dzieci. Jeżeli jakieś działanie nie zostało wykorzystane, nauczyciel wraz z dziećmi układa tekst zadania.

w. 194

Dzieci wycinają poszczególne zdania i układają z nich tekst zadania. Następnie przyklejają zdania w odpowiedniej kolejności na oddzielnej kartce, wykonują obliczenie i uzupełniają odpowiedź.

w. 195

Dzieci wycinają poszczególne zdania, wybierają zdania potrzebne do skonstruowania zadania i układają z nich tekst zadania. Następnie przyklejają zdania w odpowiedniej kolejności na oddzielnej kartce, wykonują obliczenie i uzupełniają odpowiedź.

Zbiór kart pracy. Klasy I-III s. 21


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Untitled Scanned 29 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 187 Nauczyciel omawia z dziećmi ilustrację,
Untitled Scanned 03 Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 337 Dzieci wykonują rysunek pomocniczy na ka
Untitled Scanned 04(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 345 Dzieci uzupełniają rysunek zgodnie z inst
Untitled Scanned 05(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 350 Dzieci uzupełniają rysunek zgodnie z inst
Untitled Scanned 06(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 356 Nauczyciel zachęca dzieci do wypowiedzi n
Untitled Scanned 07(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 365 V .    J4 Nauczyciel przy
Untitled Scanned 08(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 375 Wyrazów należy szukać w liniach poziomych
Untitled Scanned 09 Wskazówki dla nauczycieliA 4 /*" ~~ r "*    * s w. 385
Untitled Scanned 10 Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 392 Nauczyciel kontroluje poprawność wykonywanyc
Untitled Scanned 11 Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 400 Dla właściwego zrozumienia zadania potrzebna
Untitled Scanned 30 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 196 Dzieci konstruują i rozwiązują zadania:
Untitled Scanned 31 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 202 Przed przystąpieniem do rozwiązywania za
Untitled Scanned 32 (9) Wskazówki dla nauczycieli A 4 w. 210 Dzieci wycinają poszczególne zdania i u
Untitled Scanned 33 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 219 Dzieci wycinają poszczególne zdania i uk
Untitled Scanned 34 (8) Wskazówki dla nauczycieliA 4    _ w. 228 Dzieci wycinają posz
Untitled Scanned 30 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 196 Dzieci konstruują i rozwiązują zadania:
Untitled Scanned 32 (9) Wskazówki dla nauczycieli A 4 w. 210 Dzieci wycinają poszczególne zdania i u
Untitled Scanned 34 (8) Wskazówki dla nauczycieliA 4    _ w. 228 Dzieci wycinają posz
Untitled Scanned 31 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 202 Przed przystąpieniem do rozwiązywania za

więcej podobnych podstron