53882 Untitled Scanned 33 (9)

53882 Untitled Scanned 33 (9)



Wskazówki dla nauczycieli


A 4


w. 219

Dzieci wycinają poszczególne zdania i układają z nich tekst zadania. Następnie przyklejają zdania w odpowiedniej kolejności na oddzielnej kartce, wykonują obliczenie i uzupełniają odpowiedź.

w. 220

Dzieci wycinają poszczególne zdania i układają z nich tekst zadania. Następnie przyklejają zdania w odpowiedniej kolejności na oddzielnej kartce, wykonują obliczenie i uzupełniają odpowiedź.

w. 221

Dzieci wycinają poszczególne zdania i układają z nich tekst zadania. Następnie przyklejają zdania w odpowiedniej kolejności na oddzielnej kartce, wykonują obliczenie i uzupełniają odpowiedź.

w. 222

Dzieci wycinają poszczególne zdania i układają z nich tekst zadania. Następnie przyklejają zdania w odpowiedniej kolejności na oddzielnej kartce, wykonują obliczenie i uzupełniają odpowiedź.

w. 223

WP0907


Przed wykonaniem ćwiczeń nauczyciel przypomina dzieciom kolejność dni tygodnia i zapisuje je na tablicy. Wspólnie z uczniami rozwiązuje zadania typu:

— dzisiaj mamy poniedziałek, jaki dzień tygodnia będzie za 3 dni,

— dzisiaj mamy poniedziałek, jaki dzień tygodnia był 2 dni temu?

Następnie uczniowie samodzielnie rozwiązują zadania z karty pracy oraz zapisują odpowiedzi.

w. 224

Dzieci rozcinają poszczególne części zadania. Wybierają niezbędne do ułożenia zadania zdania, układają w odpowiedniej kolejności, przyklejają na kartkę papieru i rozwiązują.

w. 225

Dzieci przed wykonaniem zadania z karty wykonują ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem zegarów.

w. 226

Dzieci przed wykonaniem zadania z karty wykonują ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem zegarów.

w. 227

Dzieci wycinają poszczególne zdania i układają z nich tekst zadania. Następnie przyklejają zdania w odpowiedniej kolejności na oddzielnej kartce, wykonują obliczenie i uzupełniają odpowiedź. W trakcie obliczeń korzystają z zegara.

Zbiór kart pracy. Klasy I-III s. 25


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Untitled Scanned 33 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 219 Dzieci wycinają poszczególne zdania i uk
Untitled Scanned 32 (9) Wskazówki dla nauczycieli A 4 w. 210 Dzieci wycinają poszczególne zdania i u
Untitled Scanned 32 (9) Wskazówki dla nauczycieli A 4 w. 210 Dzieci wycinają poszczególne zdania i u
Untitled Scanned 34 (8) Wskazówki dla nauczycieliA 4    _ w. 228 Dzieci wycinają posz
Untitled Scanned 34 (8) Wskazówki dla nauczycieliA 4    _ w. 228 Dzieci wycinają posz
Untitled Scanned 03 Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 337 Dzieci wykonują rysunek pomocniczy na ka
Untitled Scanned 04(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 345 Dzieci uzupełniają rysunek zgodnie z inst
Untitled Scanned 05(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 350 Dzieci uzupełniają rysunek zgodnie z inst
Untitled Scanned 30 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 196 Dzieci konstruują i rozwiązują zadania:
Untitled Scanned 30 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 196 Dzieci konstruują i rozwiązują zadania:
Untitled Scanned 06(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 356 Nauczyciel zachęca dzieci do wypowiedzi n
Untitled Scanned 07(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 365 V .    J4 Nauczyciel przy
Untitled Scanned 08(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 375 Wyrazów należy szukać w liniach poziomych
Untitled Scanned 09 Wskazówki dla nauczycieliA 4 /*" ~~ r "*    * s w. 385
Untitled Scanned 10 Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 392 Nauczyciel kontroluje poprawność wykonywanyc
Untitled Scanned 11 Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 400 Dla właściwego zrozumienia zadania potrzebna
41527 Untitled Scanned 29 (9) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 187 Nauczyciel omawia z dziećmi ilustr
23719 Untitled Scanned 11 (18) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 17 Dzieci wycinają zdania. Dobierają
Untitled Scanned 11 (18) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 17 Dzieci wycinają zdania. Dobierają odpowi

więcej podobnych podstron