82793 Z GÓRKI na PAZURKI GRA

82793 Z GÓRKI na PAZURKI GRA



z górki na pazurki

Do zabawy potrzebna jest kostka do gry i pionki. „Zjazd” zaczyna ta osoba, która pierwsza wyrzuci sześć oczek na kostce. Jeśli w czasie zjazdu któryś z graczy trafi na poić oznaczone żółtym kolorem — niestety wypada z toru saneczkowego i jednocześnie wypada z gry. Wygrywa ta osoba, która pierwsza dotrze do mety.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PIES i KOT GRA 01 Do gry potrzebne są pionki i kostka. Zaczyna ta osoba, która pierwsza wyrzuci sze
PIES i KOT GRA 01 Do gry potrzebne są pionki i kostka. Zaczyna ta osoba, która pierwsza wyrzuci sze
PIES i KOT GRA 01 Do gry potrzebne są pionki i kostka. Zaczyna ta osoba, która pierwsza wyrzuci sze
48727 NA ŚLIZGAWCE GRA 01 Do gry potrzebna jest kostka i pionki. Zaczyna ten z graczy, który jako pi
NA ŚLIZGAWCE GRA 01 Do gry potrzebna jest kostka i pionki. Zaczyna ten z graczy, który jako pierwszy
81711 KOMINIARCZYK GRA 01 IłAllUH H W#tlHI Do gry potrzebne są pionki i kostka. Po iyifiilllAKUln wy
48727 NA ŚLIZGAWCE GRA 01 Do gry potrzebna jest kostka i pionki. Zaczyna ten z graczy, który jako pi
5. Gra pomocnicza 4 na 2 z przejściem do gry 4 na 6 po stracie piłki. Rys. Gra pomocnicza 4 na 2 w p
NA ŚLIZGAWCE GRA 01 Do gry potrzebna jest kostka i pionki. Zaczyna ten z graczy, który jako pierwszy
Grobler5 196 ma on idealne kształty, ale że da się toczyć, dzięki cze na przykład do gry w bilard l
Na emocje można spojrzeć z czterech perspektyw: 1.    Perspektywa podmiotu-ta. osoba,
55431 SPACER BIEDRONEK 01(1) SPACERBIEDRONEK Zabawę rozpoczyna ta osoba, która wyrzuci na kostce naj
DSC00234 (7) PKM III Egzamin, cz2 04.02.2010 Tomali Na wałku wyjściowym z przekładni potrzebna jest
DSC00250 (10) PKM IIIEgzamin, cz2 04.02.201 o Temat 2 Na wałku wyjściowym z przekładni potrzebna jes

więcej podobnych podstron