DSC01205

DSC01205



•Joda


!d|    '

9ó*    P*tdfk>#/0UeQO tlO fuS. JJOffin runufnua** ** 7*&    ‘^0C/0(t/4


\-$o* f*cam«łouepo no rus. Jtyew ąMouepo

rr^Vv Mapę.    '

tiówid jak hafoitj pajfozue do    * ® oiuaa

tok ręHd' aby na pON/Śnekstl łfoifjCJMj podktpdk/ u2pskof noe/ek pćduostko i?j />dof£t

~ spiandiic ciypodatzs dokeffootta    ;^j| ■ *


§ fjdtrtii dabfcam

d,=dr Ąf fma)


tahffo fłoJeży pop/ny/Hać Jeb tobffct uhęłojctetf.


mijsowc >jjkMS]j ałwwM (okęh



~ °(dietjć Hcrpfftewa jj usebnpteesiuy.

pnehwu KtkpfM.


asf-Oi-fOMf.s

<dh ijsjfjfstejsk pomeaeŁtu ufoteo hreia ^u-O,// Dodonie c


A nbffftnof * l ffliczp 4 t w<* tttdjeĄ k 9łl'tw$ m


ioot


a*a** aa ws. ftaontau l/au jest aSe/nSotw

FLn **    .    7

-Jtonjsouac hjyhesj momeukt) / st'7    T7

aj znikłe podaos nap/dan/o b’uy.    F l

Sfe A l| \    - obhczue naprężenia »po skrajach 7? f a


* tiara mc


ii


■3Ś \


Ć<3 . tftt


sruku podetos rtop/uau/a.

“ obliczye moteut caJkou/jy de jaJct nettezy pty/otye do śruby, ody uzyskać napięcie F*3fM].



_i- 2ktne; śrubo Mii d~ U fmń}, df^dp tty/jnwj    a~ ]~i


Mc


det -dj, ' 10,86[«"], p~ i* id f en] faraa da uszydkidt parne rzckm^/


O et -dl - <V,db L""J, p~f.™ I    ■'    .    . * ^

ais/to ta. tasaa dto uszydkiek patuerzdtnt Ji*Ąf    OwtSjj' '*?,

^    Mo mmvMa{d&


TT


M $a' Śruba pro adutpfoub. Wapnoyac l'*ę notesy śrubę cbswoe u Me?


Wpisy do indeksów dla studentów grup IZM 51 z przedmiotu POKO 2 i PREL 2 (Projektowanie Elementów Masny n) dokonuje mgr Inź. Rysnard Pędzisz.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0045 (52) jod PUj pauJ^tn^ ae/p.    Mw ewek> k*£&4<>- EJ 4*p4 Zpre
File1006 # Uwaga: Dziecko może wypełnić ołówkiem tło tablicy, cieniując je, zanim przystąpi do malow
graf1 Właściwości strony Ogólne
graf1 Właściwości strony Ogólne
graf1 Właściwości strony Ogólne
ib book black ł»q aq; jo
ib book black ł»q aq; jo
ij3 Tło historyczne standardu ISO 9000 W roku 1994 nastąpiła druga edycja norm, a w roku 2000 trzeci
IMAG0129 Scroll Lock © HomeUkłady PŁD Twor/enlc pliku WU.IM I OWEGO ( .Jod) dla programatora I Uruc
Tło teoretyczne pedagogiki zabawy 1.Zabawa jako forma aktywizująca dzieci. Zabawa znana była człowie

więcej podobnych podstron