iWłiMJ pwUnm«, j* t mftlpBprt pottnttifflfa|W(i 77
,,|j;\HViini:i celów możemy wynik przy pomocy •rttfory mostuj biNgicm jol lian, gdzie jotrimy, i drugim młcjico, w Imóryn #- „.się aaldt Plan zadań rotznych/mlesięcznych/dzieDnych polega \r£L kolejnych kruków, które iratn wykonać, aby aule# ą u 4m brzegu itiplinowane cele 14 więt«klocie rodzajem drogm-fT,,rtic*aJae«fo drogę do lukmn.
cek I plany swojego żyda, a nawet cele każdego podejmowane* tajnego przedsięwzięcia lub zadania trzeba zawsze (!!!) parnię* MIWARET nazywanej tak od %k>n okrritająeych główne w''. j^hcelu, W świetle tej metody cel powinien być możliwie;
ii*!
g - Konkretny II . Udwiadoemoay tt . Ważny, potrzebny, istotny j . Ambitny K - Realny, osiągalny l - Ekscytujący
f ■ Terminowy (określony i zapisany w czasie)
ważny cel (a w ięc Ukżr np. realizacja każdego kluczowego prwłaę-^powinien spełniać możliwie jak najwięcej cech wymienionych w meto-
Vkvm wytizic przekonanie, że dobrze sformułowani cel oraz jamo Ikon* tkirilaie ładamia la S#-M% smkmm. Remi zaieży poaen tylto od (gqitetenninaqt i pasji działania imtaunong ni jego rcaiuagę. DbKfopiD-icsfcfimiłowanu celów i zadań, zwłaszcza długoterminowych, musi być wielo-aaej Molo przemyślany. aby potem me okazało się. że jnyflrrihtoy mhnęaicdotego muru. co trzeba".
IMjęc metodę KUWARET, przykładowo, cele swojego życia lub cele do flgupi • ważnym okresie (np. w najbliższym 5-leciu), trzeba pamiętać, żr fażytii człowieka me może być tak nieokreślone pojęcie jak np zapewnie* i tobie smzęłcia. Szczęście jest pojęciem tak wieloznacznym i rozmytym, że dikiżdego oznacza ono zupełnie cos mnego. Dla bezdomnego, już codzienne mboiK suchej bulki w śmietniku może mu zapewnie szczęście, Db kogoś mp floęfcie kojarzy się i duża (ile konkretnie jaką ’) ilościę pieniędzy, tor mny byłby szczęśliwy, gdyby był zdrowy, albo otoczmy gromadkę iwo-dfeal
Moi iiceuni podejmujący dalsze, czasochłonne studia, powinien flk* ** »he sprawę / celu, j także z powodow, dla których to robi. choć wale nie ulic oczywiste, jak się m pierwszy r/ul oka wydaje. Wiem jako puców*
* akademicki, że w idu młodych ludzi w ogóle me wie po co podejmuje mata