Morine Dusza kina

Morine Dusza kina



Magia nie ma swej prawdziwej iste jałowa, jeśli sprowadza się do uw jest iluzją. Musimy określić proces-kają w ciało tę iluzję...

Niektóre spośród nich już zanali to zwłaszcza anfropomorfizm i Dokonują one jednoczesnego włączi w świat zewnętrzny, a świat zewnę niają we wnętrzu człowieka.

Antropomoriizm i kosmomoriizm, do ich źródeł, ujawniają nam z wól stawową siłę napędową: projekcję i§| Projekcja jest zjawiskiem powśżei lokształtnym. Nasze pragnienia, aspns i lęki rzutują nie tylko na pustk^g obraźni, ale także na wszystkie rzee^ istoty. Rozbieżne relacje z tego sami ni a: katastrofy w Mans lub wypadki bitwy nad Sommą lub małżeńskiej^ niają częściej deformacje nieświs^ mierzone. Analiza historyczna i jj| świadectwa przekonuje nas, że naw|| elementarne postrzeżenia, jak na pil

mm


sme i modelowane

jp-rzybrać najroz-'wszelkim przed-^ głównie postać ZLinb rozdwojenia, jedynym zresztą, =ł interesowało ob-


mmi

mm

i-k'i...,

mm ?

tmm


=g an tropo mor f izm edmio tom matę -3rxa.rakteru lub in-mmn stadium, tym Tulegamy rozdwo-“własny byt w ob~ Isztórym objawia-ł_ wy. Antropomor-by powiedzieć, zamienia sie w


to właśnie momenfcy magiczne. Jed-



podkreślił Fulchig;: fw postaci zalążkowa itbmorficznej.

ityfikacji przedmi


są często zakłóci >jekcje.

2es projekcji może i Td^WcTĆ'się k“*-X ||to jednak przyjmuje iiu, ąntropornorfizrriu-automorficznym. —— pory rzeczywiście

I kina — „przypisu j e ramny osobie, którą uny, nasze własne _eedn/ charakteru le intencje” (FuIcTol ol ^noni); wszystko la czystych, a nieczyste dla nieczy-

stadium pojawia s;i.«

przypisywaniu por >tom żywym „cech o |P : ludzkich”. W trze o wyimaginowanym, piczy, rzutujemy nasz: halucynacyjny, w parnym w postaci zjsa pvó jenie są to, możns_ |w których projekcja.

loni, rozdwojenie e j już w stadium

>x, zamiast rzuto-|pwnaT,"wchłania świ^at w siebie. Iden-żwala „wcielić oto'<m'zenie w samego lgnąć uczuciowe zee s polenie z nim” Identyfikacja z innym może dokonać się ie” podmiotu prze jzz obcą osobowość |czaro wnika lub bogs»_ _ Identyfikacja ze osiągnąć r o zmiarkosmomorfizmu, m, w którym człow-^-dek czuje i uwraża

cosmos. Ten ostates__żł przykład, poka-

pjąkby dodatkowy ro- zzwój antropomor-ttnomorfizniu, dowo^«z3.2d, że projekcja


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Morine Dusza kina Magia nie ma swej prawdziwej iste jałowa, jeśli sprowadza się do uw jest il
CCF20081221006 w szczególności nie ma lokalizacji przestrzeninej, wszystkie jego własności wyczerpu
DIGDRUK00128047 41 Na to nie ma rady i wyczerpawszy wszystkie środki — należy uciec się do żar
art. 16 Konwencji o Prawach Dziecka)nie ma prawa Cią poniżać, 0Śmi6SZaĆ, ani wtrącać się do Twoich
Morine Dusza kina7 tak łatwo przechodzi się z płaszczyzny uczuciowy na magiczną. I dlatego właśni
Skan20110103003 miesiączkowego w pochwie pojawia się wielowarstwowy nabłonek. Słona śluzowa, mimo ż
Morine Dusza kina3 b,s".pc2one w powietrzu $ 1B
Morine Dusza kina4 uefi aCj , * ,W ™ fgflf,    /W; ?/$» pe*/>. ./>* jjl®330-
12404 Skan20110103003 miesiączkowego w pochwie pojawia się wielowarstwowy nabłonek. Słona śluzowa,
Morine Dusza kina1 i identyfikacja wiążą się z sobą w łonie tego samego ogólnego kompleksu zagadn
Morine Dusza kina2 UCZESTNICTWO UCZUCIOWE ‘A- wraca do ciała swego właściciela, umiejscawia się w
Morine Dusza kina5 • v nowy wynalazek od samego początku za-aP /eonąć w służbę spektaklu. Kinemat
Morine Dusza kina7 tak łatwo przechodzi się z płaszczyzny uczuciowy na magiczną. I dlatego właśni

więcej podobnych podstron