Obraz3 (19)

Obraz3 (19)



<l) „Śpiewanie na raty”. l’o dokładnym nanc/enm piosenki dzieci dyne/o. zmieniajcie się co cztery takty.


^ fcrAlce wiosna


1T;


II MAT KOMN.I KSOMY Nl< 19: hadycje wielknnocne


l

picr - wio - Mick

a


łllll


J


J


I)


l*o - tem dni Mm


Sko-wfo iuk

spić - wcm w o

Inl

I 1 1

:

|

r j

pj==i

,

Eni/A A1

»> .0

____hel.

v—J

W ii

a * snę.

-

/<

N • -1

►V nn

! j

/i • lll.l,


1**    •    *•    • br/yMiła! Niech doń • cc


I)


zi • nu,


j


f"


(i


kj


dii


J


I)


c/ka w nos!


Niech


pstry


u io . sne. I)


mech wio • snę


f


skr/y.dlach fo. ciele.


!•>


przy -nlo • są

_ A7 f)

%kól • k.i.


rj—

s/pnk


kos!


I. pierws/y obudził się pierwiosnek Potem chochoły spadły / róż SkosMonck śpiewem wolał wiosnę, zęby na pole przyszła ju*f


Ket.: Bo zima.

Ih* zima. ka/demu obrzydła!

Niech słońce jej da pstryc/kn w nos! Niech wiosnę,

niech wiosnę przyniosą na skrzydłach bocick, jaskółka, szpak i kos!


2. Złoto błysnęło na leszczynach, /apacli obudził senny tli. Wiosenną oikę chcą zaczynać głodne gawrony z pustych pól.


I I I OH KA< YJNI :

•    dziecko |u>iiali zaśpiewać piosenkę 11 icIkaniHiic zttjifczki lnl> jej liagmcnty,

•    ćwiczy intonację |K»przcz czyste śpiewanie krótkich motywów melodycznych.

•    piawidlowo reaguje na wcześniej ustalone sygnały mnzyc/nc.

UMAI; Wiosenne .<\vięlu KOI)/AII ZAJI-Ć:

•    Wpiowad/enic i nauka piosenki WicIkaiUHitc zajączki, zabawy mchowe / obręcz mii. ćwiczenia słuchowe, zabawa integracyjna.

ŚKODKI DYDAKTYC/Nli:

•    obręcze,

•    talerz., pałeczka.

IMi/.l MII.Ci /a.ii/;

1    Wysłuchanie i nauka piosenki Wielkanocnezaj^cki.

2    Zabawa „Zajączki".

Na podłodze leżą kolorowe obręcze, których jest o I 2 mniej ni/ dzieci w p pic. W kącie stoi chłopiec - „wilk". I*rzy akompaniamencie piosenki dziad jąezki” skaczą pomiędzy obręczami. Slys/ąc głośny sygnał, szybko zajmują mlcjl w najbliżej leżącej obręczy. „Wilk” stara się złapać d/ieci. które nie znala/.ly m> miejsca. Nauczyciel w trakcie zabawy cały czas /abicia jedną albo dwie olwęc Wygrywa najbardziej zwinny zajączek, t < więżenie słuchowe „Wstawajcie zajączki”.

Nauczyciel umawia się z dziećmi, o której godzinie będzie pobudka. Może to godzina szósta, siódma lub ósma. „Zajączki' układają się do snu, nauczyciel hic do rąk talerz z pałeczką. Uderza kilka razy w talerz. I )z,icci liczą uderzenia w mj „Zajączki" mogą wstać tylko wtedy, gdy liczba uderzeń w talerz będzie się zgud/ z wcześniej umówioną godziną Następnie „zajączki" biegają lub skaczą po c. sali. Na hasło .dobranoc” |x>nownic kładą się spać i liczą „godziny", które wy! „zegar", aby znów się obudzić i skakać po łące.

•I. Ćwiczenie słuchowe.

Nauczyciel śpiewa krótkie motywy melodyczne na sylabach „lalała". ..lilili", „im na", dzieci starają się je jak najwierniej pow tórzyć.


Ref.: Ito /ima...


106


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obraz (19) {lxluj
vio wieczora przebywać na placu, nic wolno nam było wejść do luraku. Potem zmieniło się o tyle, że w
Jednostkowy ukkid kosztów produkcji flW=£^ = f + «i. gdzie: aj — koszt stały, ^ - koszt sta/y zmieni
Obraz2 (25) Poziom twardości węglanowej jest zmienny i zależy od ilości C02 w wodzie, która zmienia
na, grząska kasza, biała, póki jej stopą nie dotkniesz. Przystąpiona zmienia się w śliską, chlapowis
Obraz7 (62) Rys. 15.2. Rozszczepienie linii atomowych dla wodoru w polu elektrycznym. Natężenie pol
Obraz8 I TgBL     ■ na. Otf Fil ■o & 15 & - —Si ^, S. £ c*iiglMjIfflzfclo
img095 (19) i® w programie Rys. 5.8. Obraz stanu sieci na początku 04.BAS S5 Rys. 5.9. Obraz stanu

więcej podobnych podstron