15913 P1000314

15913 P1000314



wywiawwawe eiemenmw KonsTruKcj) rjmnmw.— Dźwigary jednotrapezowe (rygle ram lub słupy ram) Dla

Naprężenia na dolnej krawędzi dźwigara

=0+4 tg 2« >*y^T-1 fmj na górnej krawędzi dźwigara

6-Md

Tm,aj =(l-4'^ cc) • ——y- ^ fm.uA = O’ h


Jmd


fc.90,d

Jeżeli dolna krawędź jest nachylona pod kątem - to naprężenia na tej krawędzi określa się wg wzoru


fm.d

sm a + cos a


\ , | 6-M,    „

=(1-4    =


fm.d


L.d


Jźwigary dwutrapezowe i o osi zakrzywionej


fcJO.a


■sm a + cos a



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSC20 (13) Przęsła ramowe Pomost £ Dźwigary główne (rygle ram) £ Podpory (słupy ram) 0 Łożyska
str04 (3) I Jopat mieszanej konstrukcji (stalowy dźwigar, drewniany szkielet oraz pokrycie ze sklejk
19872 str04 (3) I Jopat mieszanej konstrukcji (stalowy dźwigar, drewniany szkielet oraz pokrycie ze
ebook Typy Broni i Uzbrojenia2 Samolot szkolno lacznikowy RWD 8 Page Konstrukcja skrzydła: 1 — d
238 Tablica 3.1 Przykłady rozwiązań konstrukcyjnych stalowych dźwigarów dachowych
fiesta6 SPRZĘGŁO2.1. CHARAKTERYSTYKATECHNICZNA_ OPIS KONSTRUKCJI W samochodzie zastosowano jednotar
P1000307 Przykłady współczesnych konstrukcji ramowych i łukowych
P1000342 TEŹNIKI WIATROWE Konstrukcje drewniane stanowią zazwyczaj ustroje przestrzenne. Obciążenia
łuki0024 Ściągi podwiesza się do konstrukcji łuku za pomocą wieszaków z jednego lub dwóch prętów okr
13 (3) Ogólne zasady konstrukcji karty Karta kontrolna obrazuje dane lub coazbcv jar■ t :-  &nb
41995 IMGa82 * ■ * ■ wtem B) konstrukcji wylewki
umieszczać niesymetrycznie względem płaszczyzny dźwigara (np. naprzemiennie w węźle) lub symetryczni
ćw 1 ZDMI wyboru stall konstrukcyjnych! 1* Stale konstrukcyjne węglowe należy stosować, w stanie sur

więcej podobnych podstron