Zdjcie1877

Zdjcie1877




łlóiimwj* l>, ■ >.»li • .* k <• k»*>. •> !'»!/»' .1/.minią n «.m* /«-inn, „nhtllt" llfc/uiyob uinyi li Iri.l.-i ..lvn nirłnjnionu* .w/ni' t ii|> (nktM Hlictnych Nmituokt |«nlU Itp.),

Ciymii '/mi*!,    » • • • • i*ti) -|Knó1) wyamu ttcSi zdarzeń sjiiilrienyiłi, tu

Ito nrck»t • pnłr. / n y, •» luSitym /jOmdłą /yvir nutticimc luiy >ię w widu lum-pwi>|»wiitili) k«i>r»tro litlnr ptMnnratuH ii; nieustannie, czy Ul w lukujtdnog^i


dnia. ■ />    ■ hfkmM.tf) m»« « t«.lcu całej tunery czy biografii. Najważniejsze

Ipnntrlnty życic r*xi/mfir. pnu, muywka, konsumpcja, choroba, edukacja, •port, polili t» - > mrłe utny<h Wiemy dndumolc, jak różnic wyglądają zdarzeniu społeczne    nI. k/.nirlut,- )■ )-,i: m* rej się zachowujemy,jak inaczej wyglądamy,

jak inaczej ->i(, włammy, jak innym ję/jkirm mówimy, jak inna panuje „atmosfera", odmienny ton rmnymiln), jak <• /u|«-łmr inne rzeczy chodzi w podobnych na pozór relacjach - np w ruzimi-Aii mężu / rr«n,|, trenera z zawodnikiem, klienta ze sprzedawcy, spowtninilui i yr/ri/nikam, lekarza r pacjentem,dyrektora z pracownikiem. Przemieszczają* się traędrj f > mi lumfluiuni. upuui /jj.p jeden i wchodząc do drugiego, przekroi /ani* |«wi| -prani, «■" i . /om «yrnbubcziuc akcentujemy zmianę kontekstu przez wnirtr.rtiiitl) ptttjtc u*, np wracając z pracy dci domu wkładamy pantofle, a « niekt.ir)! I| inidiandaih pijemy »U .wiązkowego -drinka", idąc do siłowni czy na Isinkii. przełammy w dr* •. na ntrd/iriną wyprawę do kościoła mamy zarezerwowany świątc< zfiy garratut, j» ;.i / ■. i-- m ,j-- .-pi!.ilu wkładamy pidżamę i szlafrok itp. Niekiedy nu-/. ••>. | , |< ,|, |nk,t,j u||k, nasze wyjście symbolizujemy pewnymi zwrotami (uh gettami powitalnymi lub pożegnalnymi. „Cześć”, -dzień dolin " .zegnam*. widzrnu" m< .wimy wielokrotnie w ciągu jednego dnia rożnym partnerom uitrrakim Wyciągamy portfel, żeby zasygnalizować kelnerowi ko-nicc wizyt) u restauracji. I «urne wici w kcńoclc wskazuje na zakończenie mszy. Student oddaje cw-j. W. m, /ą, [nw-ir:m egzamin i idąc do domu. Fotograf pakuje sprzęt, kończąc sesję zdjęciową Kurtyna * teatrze odsłania się, rozpoczynając przedstawienie i nic zmieniając nawet miejsca, widzowie zmieniają kontekst, przestają rozmawiać, palić i stają ńę audytorium.

1*. piąte, ze względu na funkcje, jakim służą w społeczeństwie, lub cele, jakie stawiają sobie lud nr działający, wyrozmc możemy różne praktyki życiowe. Mogą się one realizować poprzez wielo* różnorodnych zdarzeń, obecnych w różnych kontekstach, ale zachowują pewną jednolitość, lxi służą (de facto) temu samemu lub (świadomie) do tego samego zmierzają Przykładem mogą być praktyki ekonomiczne, polityczne, artystyczne, rekreacyjne, religijne itp.

IV. stóstc, zdarzenia zyc la codziennego mają różne lokalizacje, typowe dla różnych kontekstów najczęstsze macpea zdarzeń o podobnej treści: np. dla życia rodzinnego — dom, cila konsumpcji - ulica, dla sportu — boisko, dla religii — kościół, dla edukacji


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zdj?cie1877 łlóiimwj* l>, ■ >.»li • .* k <• k»*>. •> ! »!/» .1/.minią n «.m* /«-inn,
Zdjęcie0553 I I *polę/^3    y< łi rfiK/#V/ afragr IłjimŁ »*=^f l*ll>ltt li lfAl
Zdj?cie1880 i    i jakimi zwracają »k *1° mutyiwiuni W «k< ji a .-mu /wj m»m na vc
Zdj?cie1889 » fc
skanowanie0069 (4) l aKEYlUil I < * l*i: iJ ii.iK:A
dzień matki Dzień Matki Może to także Twoje - sprawdźt święto?test ciążowy CłW 4c<w c- * tC,łI -K
14896 Zdjęcie004 (10) f ? ^ li iŁSfisiwiirtfr.s ~ * Biga £ s £•■==:£ £- a - f -r ^ s £ 3 3 E: 11 •;
image008 F.O.D. ItKIfnnc ra«ntlig    tliła li i*k«» u tui*** m. 0 «-iuiri Co u
D Gray Man v01?04 p127 li W( / V k» -V V iPURIFICARŚ ESTE MUNPO PE LOS "PlOSES" 
Zdjęcia 0011 V ••‘ i "li V -i V vi . J3k i- •j.    » > V <n N K O V?. v
Zdjęcie0107 3M inijHttłY. X ^v K‘‘V stanowią kodeksy wykonano a pewno w IV Wv,. kv* mtttialtifiytH

więcej podobnych podstron