0036 jpeg

0036 jpeg



Do tych zaleceń dodąjmy jes/.c■/.«• i l«», ,< nauczyciel dorosłych tym l«*

I»,*;/«' osiągnie rezultaty w procesie nauczania uczenia sit;, im precyzyjniej zdoła odpowiedzieć sobie na pytania następujące: Kogo uczy? Po co uczy? < /.ego (co) uczy? Jak ma uczyć? Gdzie i kiedy uczy?

I    literatura uzupełniająca

II    Kwiatkowska, Nowa orientacja w kształceniu nauczycieli, PWN, Warszawa 1088.

A T Pearson, Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli. WSiP, Warszawa 1994.

I Pult u r/.ycki, Dydaktyka dorosłych, WSiP, Warszawa 1991.

I '>K i /. v pczak (red.), Wybrane zagadnienia z oświaty dorosłych, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 1991 (wyd. I), 1993 (wyd. II), 1995 (wyd. III).

• .'»/ tt ma n, Talent pedagogiczny, Katowice 1947.

l 111 Im Hc/.yk, Dydaktyka dorosłych, Ossolineum, Wrocław-Warszawa-Kra-I' "vv (Iduiisk, 1973.

Wojciechowski, Encyklopedia oświaty i kultury dorosłych, Ossolineum, W hm h iw Warszawa-Kraków-Gdańsk-Lódź 1986.

I W u i«• k (red.), Wprowadzenie do pedagogiki dorosłych, PWN, Warszawa 1992.

Literatura cytowana

Aleksander T., Pozaszkolna edukacja ogólnokształcąca dorosłych, Kraków 1992.

Argyle M., Psychologia stosunków międzyludzkich, Warszawa 1991.

Bakke E. V., Pojęcie organizacji społecznej, w: Nowoczesna teoria organizacji, Warszawa 1965.

Besnard P., Problematyka animacji społeczno-kulturalnej, w: M. Debesse, G. Milaret (red.), Rozprawy o wychowaniu, t. 2, Warszawa 1988.

Berezowski E., Półturzycki J., Kontrola i ocena w procesie kształcenia dorosłych, Warszawa 1975.

Bielecki F., Politechnika telewizyjna, Warszawa 1969.

Bokszański Z., Młodzi robotnicy a awans kulturalny, Warszawa 1976.

Bourdieu P., Passeron J.C., Reprodukcja. Elementy teorii systemu nauczania, Warszawa 1990.

Bovone L., Socjalizacja a życie złożone. Model pokoleniowy, Kultura i Społeczeństwo nr 1/1988.

Ceuda D., Leksykon opozycji politycznej 1976-1989, Warszawa 1989.

Cieślak A., Niektóre aspekty rozwoju oświaty dorosłych na tle tendencji świata wych, w: Oświata Dorosłych nr 10/1985.

Czerniawska O., Swoistość wychowania dorosłych, w: T. Wujek (red.), Wprowadzenie do pedagogiki dorosłych. Warszawa 1992.

Czerwiński M., Kultura i jej badanie, Wyd. II, Wrocław 1985.

Denek K., Pomiar efektywności kształcenia w szkole wyższej, Warszawa 1980.

Denek K., Wartości i cele edukacji szkolnej, Poznań-Toruń 1994.

Dudzikowa M., Praca młodzieży nad sobą. Z teorii i praktyki. Warszawa 1993.

Faure E., Uczyć się, aby być, Warszawa 1975.

Galloway C., Psychologia uczenia się i nauczania, t. I i II, Warszawa.

Husen T., Oświata i wychowanie w roku 2000, Warszawa 1974.

Jakobson R., W poszukiwaniu istoty języka , Warszawa 1989.

Jamrożek W., Idee edukacyjne polskiej socjalnej demokracji w Galicji do 1918 roku, Poznań 1994.

Jankowski D., Kargul J., Kowalewski F., Przyszczypkowski K. Pod stawy działalności kulturalno-oświatowej, Warszawa 1985.

Jankowski l> , Wychowawcze perspektywy działalności kulturalno-oświatowej, pM/naii 1WHH


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
0036 jpeg Do tych zaleceń dodąjmy jes/.c■/.«• i l«», ,< nauczyciel dorosłych tym l«* I»,*;/« osi
0036 jpeg I)«> tych zaleceń (lodujmy jeszcze i lo, ze nauczyciel dorosłych tym lepsze osiągnie re
446 ZBIGNIEW GOLINSKI jak się ustosunkować do tych zaleceń autora zawartych na arkuszach z poprawkam
jii ^    c?©C £ ^    I”    U O &0 t
inwentaryzacja kompensata jpeg 4?.Ol. (&dD. >)=7    ^Mouaowu, (_ -wcb-^u/ 1 ■
0033 jpeg w których uprawą jest mc tylko posiadanie racji, ale i umiejętności przekonywania do tych
0033 jpeg w których sprawą jest nie tylko posiadanie racji, ale i umiejętności przekonywania do tych
7244877e04 jpeg „Przyszłość należy do tych co mają ideę, wiarę w nią i zdolność poświęcenia” /Roman
skanuj0047 (8) stronie węglanów SrCOi i CaCOi. Zwróćmy uwagę, że do tych wniosków doszliśmy już na p
?egna?ek7 t* - dopuowaniu zadań jtfSNmydi do tych^ynności , Purudło dbcąwmlfl celów Mimttbwia obiek
142 przez Oliwadesa w 4 tomach. Warszawa 1830 r. Do tych prac dodać należy rozprawę wydaną w 1813 r.

więcej podobnych podstron