03 Koncepcja reklamy jako informacji

03 Koncepcja reklamy jako informacji



(3)

KONCEPCJA REKLAMY JAKO INFORMACJI

1)    Reklama informuje nabywcę o atrybutach produktu, lecz nie zmienia sposobu, w jaki konsument wartościuje owe atrybuty; UCZULA NA CENY I STYMULUJE

KONKURENCYJNOŚĆ FIRM NA RYNKU;

2)    Konsument kieruje się ceną i jakością produktu

w stopniu większym niż doznaniami emocjonalnymi z reklam. Popyt na dany produkt nie zależy od perswazji reklamowej tylko od relacji pomiędzy ceną towaru a jego jakością;

3)    Reklama umożliwia wprowadzanie na rynek nowych produktów, ponieważ powiadamia konsumentów

o atrybutach tych produktów;

4)    Dzięki informacji reklamowej konsument może porównywać konkurencyjne oferty, co zwiększa rynkową rywalizację firm i eliminuje produkty złej jakości;

5)    Dzięki reklamie rośnie konkurencja i ceny produktów spadają.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
img429 2 2011-03-30 Sposoby przekazywania informacji o zdrowiu • Reklama „zdrowych" produktów •
03 2 loginie Herbarta jako filozofa nie jest rzeczą ła-iv^. przedstawiciele nauk pogranicza chętnie
P270511 13 [03] 16 Ł Język jako wartość kultury dodajmy, że językiem kultu uczyniono słusznie norma
rozdzał 4 03 Konto księgowe jako podstawa ewidencji działalności gospodarczej 47 8.   &nbs
03 (61) Rynek jako ogół stosunków S         N stosunki wymiany mi
1 KANGUR 03 KL 3 4 Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Towa
2011 10 24 41 03 ’ Przypomnienie: dlaczego chronimy informację? Chronimy informację, ponieważ: 1)
WYBIERZ SWÓJ KLUCZ DO SUKCESU1$ UMCSDrzwi Otwarte UMCS 13.03.2015WYDZIAŁ MATEMATYKI, FIZYKI I INFORM
2011 10 24 41 03 [ " Przypomnienie: dlaczego chronimy informację? j Chronimy informację, ponie
2012 01 15 03 15B7 Poziomy przekazu informacji: •    intelektualnym (bazuje na treśc
Bóg - jako pierwsza przyczyna, wszelkie twierdzenia o atrybutach boskich są w sferze kompetencji
Pracownia Informatyki, AGH 04-03-2008 18. Pracownia Informatyki, AGH 04-03-2008 18. Hex -
Koncepcja obiektowości ■ Klasa: zbiór obiektów, mających wspólne atrybuty i metody: wzorzec dla

więcej podobnych podstron