ObrazQ1

ObrazQ1



r

cjczyiamk

Uczci) ktincc nituje awagę na czytanym uUoe. czyta ar zroranuT1. atetn. respektuje ccdry pięknego czytania (plynroU. wyra/Maić, od-1 powiedraa mmMaria). korzycta t różnych fortu tekstu. ramp tAiel procesy niyśkiwc. jak: analizę, syntezę, waimlDwarac. rozbudza wy.1 ob raźnię.

d) piwnic

Uczeń truwery wę o estetykę pnau, dąży do (Mcpi wypowiadania awycb mydli w formie poemat), zna ićrżnc sposoby ziiplhii tej umiej iresei ikrzyżówku, rebus, zagadko, zdaniu), suąiniowo rozbudowuje i różnicuje lornię swych wypowiedzi, dba o poprawność ortogi aliwną, Pamięta, by mówić wyraźnie, starań nu1 wybrzmiewając głoski / uczuciem swobody w okolicy gardłu.

Komunikacja pozawerbalnn

rozwuann

umiejętność

zadania dlu ucznia

o) posługiwanie się gestem i ruchem

Uczeń rozumie gesty lak, potruli za pomocą mimiki twarzy wyrazić pozytywne i negatyw nr emocje i uczucia, umie ruchem przedstawić przedmiot, powiedzenie, zugudkę, wydarzenie, zjawisko.

h) posługiwanie Się barwą

Uczeń kojarzy pewne stany uczuciowe t odpowiednimi kolorami i lor-mami plastycznymi - wykorzystuje to zw i; A i w praktycznym działaniu, umie wykonaną w dowolnej formie procę pŁotyc/aą putnfchroać jako podstawę do dalwycb ćwiczeń językowych.

c) posługiwanie się dźwiękiem

Uczeń rozpoznaje różnorodne dźwięki, rozbudza swą wradraoić na muzykę, odbiera nastrój przez nią wyrażony*, potrafi słuchać bez a klócana spokoju

OWfiK

Nicnłciń od bcudHmim umiejętnoki bmMMkatywDcgp padugmala się języ-bea polskim. aa ajfcad rnnijne tą umicjęiooici niezbędne w prawidłowym ftahyiwmio umia jako jednostki spotom*! Każde dziecko uczy się nawiązywać •M Wprkhc z dziećmi z mnyvh klas.

anwEjętmóć współpracy w gra-pk. wopótoegp rozwiązywania problemów, pmpna sobie nawzajem. Koninie teki. k katoy Jeaa inny i ma prawo do wyrażania *•**• zdania. Rapcklaje reguły przyjęte •mkcń zajęć.

Metody procy:

' podające (objaśnianie. opowiadanie.

Ol*).

-    poszukujące (rumowa, dnkoąi praca z tekstem, z dmtracją. gra dydaktyczna, hura mózgów. ćwierć■ u lekturowe).

-    eksponujące (pokaz. ekspozycja unmn liieraikkfa, muzycznego. twórcmM pU-u>v/na. drania).

Formy pracy:

-    Zbiorowa,

-    acapołowa.

-    indywkh ulna.

(jednolite i zzóżmcuwwne).

ŚRODKI WYKORZYSTYWANE

W PRACY KOŁA

Środki Haptsljow:

wiersze, opowiadaniu, zadaniu do ctyta-


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
70645 strona (14) Teraz jest czas na czytanie. Pani czyta na głos książkę o przygodach tygrysa, a d
Klasa III c Czytanie: •    położyć nacisk na czytanie ze zrozumieniem nie tylko tekst
72 (141) niu uwagi przy tłumaczeniu na „gładką polszczyznę", na czytanie tekstów polskich, „wyr
37.Scenariusz III : przyłapani na czytaniu, nakręceni na bibliotekę - projekty promujące czytelnictw
CZAS NA CZYTANIE, CZAS NA SŁUCHANIEŚląscy aktorzy czytają dla Ciebie! Posłuchaj!TO VE ALSTERDChris
y
Ttesl a — Imię I nazwisko Data    KlasaMagia książekTest na czytanie ze
Obrazq3 Kot Carlos właśnie przeszukał kubeł na śmieci w poszukiwaniu smakowitych resztek.
DYPLOM ZA UDZIAŁ W I MIĘDZYNARODOWEJ EDYCJI V OGÓLNOPOLSKIEJ AKCJI - PRZERWA NA CZYTANIE
ObrazQ8 InsceKizocje, opowadcuiia. irieasze.Z okazji walentynek... Na tegoroczne walentynki przygoto
37.Scenariusz III : przyłapani na czytaniu, nakręceni na bibliotekę - projekty promujące czytelnictw
zyczenia na Boze Narodzenie 8 Gdy gwiazdki świecą na niebie, Mikołaj leci do Ciebie by dać Ci p

więcej podobnych podstron