46299 Obraz2

46299 Obraz2




Słuchanie wiersza T. I mtowskiej Ogfl Każtia żaba /«’v/i mnie.

Niech sic zjawi przy jeziorze. bzy wieczornym słońcu blasku W czasie innych iah okhi.skóss Urządzamy dziś zawody W skokach ale mc da wmły Kaida żaba może tlzii Skakał: bizeyu ss prosi na liść Z niego na następne skoczy, ile z trasy niech nie zhoczy.

zenie,

(Idy na drugim stante brzegu Jest zwycięzcą w żabim biegu llyr zuyclezt </ wielka sprawa. Wokół sic ro: lenili i brawu! Większa sprawa dbać o zdrowie, Niech wice iaba. żabie poście tę »»iadomoie, co tu czy ta I za żabi kostium chwy ta Mile widziani \</ inni goicie.

Me bocianów raczej nic penis ie

O Ku/mown n.t temat treści wiersza.

Dla kogo zostały ogłoszone zawody? Na czym l>c*ł^ polegały'*

W jaki sposób nagradza się zwycięzców? Kio nie będzie mile widziany na /obieli zawodach?


Zabawa ruchowa z cienieniem skoku /obie .skoki.

Nauczyciel proponuje /organizowanie z.twmlow w skokach. Dzieci - żabki, staja po jednej stronie sali i skac/.i najdalej jak |x>tr.«ll(i eto linii mety. /wyclę/cy nagra* łl/nni si| brawami

/aby skaczą przez przesz kotły-pokonanie lont przeszkód: przeskoki olninóż raz z. jednej, i.iz. z drugiej Miony ławeczki, slalom między stojącymi chorągiewkami, przeskoczenie miski z. winIii, dopłyniecie żabką do mely w le/cniu na kocyku.

^" Zabawy przy piosence /abieżycie (sl D. t»raj, mu/.. J. &widcr). O Słuchanie piosenki w wykonaniu nauczyciela.


ż : *.;! j j ' U >- > - ij j *3

Zk- U. nym /*h - kom w mu • wic    Zy • oc pły • mc ck • ka . wic;

M 11 ;s j p j    3 ' I

U - py«/ OC « • wa


**    na Mila • d.i • n»a. o • bla

Mia • ły • by wi<« /ab ■ ki Zy -ws4 wpowi wtpa iua • ly. gdy by jcu-ezc


Zielonym iabkorn w sławie, tycie płynie cieki m te, łapią py szne o\% mly, tui śniadania, obiady

Kol':    Miałyby wlye tubki,

iywot wle&ć wsjh miały Gdyby jeszcze tylko... boski nie i siniały'

A kiedy jest /struła.

biorą udziału*zawodach, fdywają iv stawie iabką

i skaczą/nmiuł kładką

Kcf:    Miałyby, wiyc. ..

A kiedy zmrok za/nida.

kaida iabka jest rada,

.V zaraz czas nastanie na nocne rechotanie.

Ref:    Miałyby więc...

Skoki do przodu,

obrót dookoła własnej osi w prawo, skoki do tylu,

obrót wokół własnej osi w lewo,

ręce na biodrach, kołysanie na Iłoki, pr/> kucniecie i oparcie rąk o podłogę, ponowne kołysanie się na boki. sianie na jednej nodze. i\*ec w* bok.

d/icci dobierają sic w pary i tańczą w kólee/ko w prawni sironę, taóczą w kólee/ko w lewą stront;, buziami do siebie naśladowanie pływ unia iabką, skaczą w miejscu.

tak jak wyżej tylko w parach,

idą jedno /a drugim w prawo, tworząc jedno duże koło, /miana kierunku mars/ w lewą stronę, jak po pierwszej /wrotce.

O Ko/inowa na temat treści piosenki,

Wyklaskiwanie refrenu.

O Przy ponownym słuchaniu próby włączania się we wspólne śpiewanie relrenu. Poruszanie się pr/y /wrotkm li żabimi skokąmi. wy klaskiwanie refrenu po pierwszej /wrotce, wytupywanic |x>drugiej, wystukiwanie o |*>dłogę pr/y trzeciej.


Zabawa mchowa pr/y piosence.

w parach buziami


Na początku ustawienie na obwodzie koło. (I zwrotka), później do siebie (II zwrotka) i ponownie w kole (III zwrotka).


żdegoz nich .27).


O Kolorowanie rysunków zwierząt. Śpiewanie znanej piosenki głosem k ('zictolaiek łhn% tę sic i uczy, cz. 2. v 23.

%


\ Zabawa nicbowa pr/y wierszyku /ablełapki (patrz: przewodnik....

29


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obraz9 " Zahawa dydaktyc/nu ii.i podstawie wiersza J. I uwimu Ptasie radio. O Słuchanie wiersz
Obraz9 " Zahawa dydaktyc/nu ii.i podstawie wiersza J. I uwimu Ptasie radio. O Słuchanie wiersz
26645 Obraz9 " Zahawa dydaktyc/nu ii.i podstawie wiersza J. I uwimu Ptasie radio. O Słuchanie
72357 Obraz0 IN NI: I * I < () I O/ YrJI: W O H KI; m I; r I: M AI u •    Słucha
26645 Obraz9 " Zahawa dydaktyc/nu ii.i podstawie wiersza J. I uwimu Ptasie radio. O Słuchanie
Obraz0 (36) INNI IMU )l’( >7.Y( II W<)IMI-mi: ll-MAIll •    Słuchanie wiersza
Obraz5 ZAJĘCIA 3. I l:M/VT Kaczeńce i kaczęta KODZA.il’ ZAJł-Ć: •    Słuchanie wiers
Obraz5 (36) ZAJĘCIA 3.I l£M/T: Kaczeńce i kaczęta RODZA.il* 7.AJI-Ć: •    Słuchanie

więcej podobnych podstron